Soft-Isen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Heisann, skal selge denne maskinen og lurer på hvor mye jeg brude selge den for? Windows 7 Professional 64-bit Asus Rampage Gene II Sapphire HD 5870 GDDR5 1GB DX11 Intel Core i7 920 2.67 gHZ G-Skill 1333 MHz 3*2GB WDC WD7501AALS 750GB Antec Nine Hundred Corsair 700W PSU Modular Vanlig DVD/CD Rom - Vet ikke hvilket Endret 19. juli 2011 av Soft-Isen Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ville tippet 4-6k (uten at jeg har veldig god kjennskap til bruktmarkedet) Men kansje legge ut noen bilder for bedre prisvurdering Alder på utstyret Garanti? Kjøpt hvorifra + Rydd ordentlig fint med kabler(hvis det er mulig) Ta å få fjernet støv(støvsuger(NB:Plastik tut)/luft på boks/gamlemetoden å blåse) Lenke til kommentar
Soft-Isen Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Tror du prisen ikke er mere enn 4-6 k? Dette er under halvparten av hva den kostet for 1 og et halvt år siden - da den ble kjøpt. Kjøpt ifra MPX.no. Endret 19. juli 2011 av Soft-Isen Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tror du prisen ikke er mere enn 4-6 k? Dette er under halvparten av hva den kostet for 1 og et halvt år siden - da den ble kjøpt. Kjøpt ifra MPX.no. Desverre så faller prisene som en sten utenfor et stup. Er desverre litt for få som kjøper brukt pga. da får de ikke garantien, vanskligre å få det fikset. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Datamaskiner taper seg veldig i pris på 1 1/2 år. Du må se på hva du kan få for 6000kr idag i form av ytelse og full garanti. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Tror du prisen ikke er mere enn 4-6 k? Dette er under halvparten av hva den kostet for 1 og et halvt år siden - da den ble kjøpt. Kjøpt ifra MPX.no. Desverre så faller prisene som en sten utenfor et stup. Er desverre litt for få som kjøper brukt pga. da får de ikke garantien, vanskligre å få det fikset. du må renge med at når du åpner en pakke så faller prisen med 30% av hva den e hverd og for hver år som går så faller den ned med endå 30%, når du selv bare har hatt en vare under 1 år(eks du har hatt en vare 1mnd så faller den 30% 1mnd tilsvare 1år) så igjen 30% så du har en vare som kostet 10k så er den bare verdt 3430kr etter 1 1/2år, så ja du får en del under halvparten av det den er verdt etter så og så mange år og mnd Endret 19. juli 2011 av Mgut Lenke til kommentar
Soft-Isen Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Kan det være lurere å oppgradere pc'en enn å selge den? Hadde tenkt å kjøpe ny etter jeg hadde solgt denne så. Pc'en klarer ikke å ta f.eks GTA IV på maks. Endret 19. juli 2011 av Soft-Isen Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Mtp. at man får noe som yter like godt for 6000kr idag, men som også er up to date så ville jeg prøvd med 5-6000kr. Litt mere hvis du ikke får samvittighetskvaler. Gode bilder, saklig info og kanskje litt rydding/støvfjerning er ofte alfa omega for å få gjennomført et salg. Ta en titt på finn.no så ser du mange idiotiske annonser der smågutter prøver å selge maskiner som er dårlige enn dette for 10000kr. Tviler på at de får napp, men man skal aldri si aldri. Edit: Klarer den ikke GTA IV på maks? Prøv å overklokke CPUen en del. GTA IV er veldig glad i CPU-kraft. Jeg kjører det dog heller ikke på maks med en i7 2600k(stock) og GTX570. Med alt på high og 50% view/details får jeg mellom 50 og 80fps, men fullstendig spillbart. Endret 19. juli 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Mtp. at man får noe som yter like godt for 6000kr idag, men som også er up to date så ville jeg prøvd med 5-6000kr. Litt mere hvis du ikke får samvittighetskvaler. Gode bilder, saklig info og kanskje litt rydding/støvfjerning er ofte alfa omega for å få gjennomført et salg. Ta en titt på finn.no så ser du mange idiotiske annonser der smågutter prøver å selge maskiner som er dårlige enn dette for 10000kr. Tviler på at de får napp, men man skal aldri si aldri. Beste er de med Ok, greit kabinett som har kabler som fykerlitt her og litt der,(uryddig) Og når du ser alt innvendig er hvitt... Så det er småting som er alfa omega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå