Gå til innhold

Tvillingkort på ipad- samtale videresendes til mobilsvar


Anbefalte innlegg

Noen som har støtt på problemet med tvillingkort til ipad der de som ringer blir satt rett over til mobilsvar? Har endret på hvor mange sekunder det skal ringe før samtalen settes over tilmobilsvar, men det hjelper ikke.

 

Kan det ha noe med at det blir forstyrrelser mellom ipad siden den ikke er en telefon? Når jeg setter ipaden i flymodus eller skrur av datatrafikk er problemet borte.

 

Jeg har et mobilabonnoment med 3000mb i mnd, og har tvillingsim til pædden. Vanlig sim, kanskjedet hadde fungert med simkort kun til datatrafikk?

 

Noen andre som har det samme problemet eller har løst det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det ha noe med at det blir forstyrrelser mellom ipad siden den ikke er en telefon?

Korrekt.

 

Siden iPad ikke tar imot samtaler vil den avise samtalen med en gang.

 

Du må få et "datakort" fra operatøren din, et tvillingkort som det bare går datatrafik gjennom.

 

Edit: Hvilken operatør bruker du?

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Okei! For etter x antall forsøk på å få utvidet ringetiden skjønte jeg nesten det. Har telenor komplett xl, 3000 av sms, ringeminutter og mb. Betaler en ekstra avgift på 25kr pr mnd for tvillingkort, men får de gitt ut et tvilling datakort på samme abonnoment da?

 

Kan være greit å nevne at telenor support per dags dato ikke er klar over dette. Har vært i kontakt med de 3-4 ganger og de har verken retunert med svar eller løsninger. Kanskje jeg bare var uheldig med hvem som satt i andre enden, bare til de som evt leser denne senere :p

Lenke til kommentar

Stemmer, det var det jeg fikk høre hos forhandleren også. Trodde telenor ble bedre etter de endret på prisene sine i april/mai, men dum som jeg var gikk jeg rett på lim-pinnen. Så etter bindingstiden min er utløpt velger jeg noe annet. Er det noen av de andre operatørene som har et bedre tilbud/løsning for dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...