Tor r Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Skjer vist mye for tiden,kommer ikke in på digit sine sider,kom inn her på forumet via en link på mail,men vil eg inn hefra på bildekritikk får eg en blank side. Vil nevne eg holdt på og laste inn et bilde når alt stoppet opp og ikke kommer inn mer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Har du ødelagt internet nå? Neida - det ser ut til at de har noe problemer med en database nå, slik at demo.digit.no er nede. Den kommer nok opp igjen snart. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Ja der kom en skift som seier sidene er nede for øyeblikket Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Har du ødelagt internet nå? Neida - det ser ut til at de har noe problemer med en database nå, slik at demo.digit.no er nede. Den kommer nok opp igjen snart. Det virker som Terje og dei på teknisk har litt av hvert og sette seg inn i Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg er full av beundring over den jobben Terje og staben gjør Vi får bare godta at det kan oppstå slike problemer som dette Lenke til kommentar
Terje Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Da er digit oppe igjen. Vi har imidlertid ikke kommet helt til bunns i problemet, så jeg skal ikke love 100% oppetid fremover. Men noen barnesykdommer håper jeg at går greit Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Da er digit oppe igjen. Vi har imidlertid ikke kommet helt til bunns i problemet, så jeg skal ikke love 100% oppetid fremover. Men noen barnesykdommer håper jeg at går greit Alt går greit faktisk litt spennende og følge med på alt som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg