Tor r Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tjernet,(Ødelagt?) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Sommerlige farger, noe hardt lys, men det tyder jo bare på at du har hatt flott vær;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Et veldig bra opptak, under vanskelige lysforhold. Jeg tenker da på det harde lyset du her har hatt å hanskes med. Men du har fått et bra resultat som ikke gir utslag hver på mørke eller lyse klippinger Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hardt lys er nevnt,og kanskje noe hardt oppskarpet også? Det store bilde;) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flott dette de stenene i forgrunnen lignet først på en oter. Hardt lys er vansklig men syntes du har kommet godt fra det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja, hvem har ikke slike bilder i samlingen; som man kommer stadig tilbake til, men klarer ikke å bestemme seg om de er bra eller ikke. Jeg er enig i at du har kommet godt i fra det i forhold til lysforholdene. Men det er et par ting som trekker ned for min del; det skjer for mye i bildet, uten at det er en sammenheng. Jeg tror jeg ville brukt kniven og beskjært en del. Jeg ville ha kuttet ut bunn litt under gressstråene. Slik det er nå, så konkurrerer oter-steinen & Co med gressstråene. Jeg ville i tillegg tatt litt av toppen og høyre side, slik at vi slipper grenen i høyre hjørne oppe. Men ikke mer enn at vi ser grenene i høyre hjørne nede. For de, sammen med grenene nede til venstre, gir oss et inntrykk av at vi smugtitter på scenen. Jeg tror ikke det er særlig mer å endre - i en ideell verden, så hadde blikkfanget på andre siden av dammen vært noe mer spennende enn et skilt. Men det, sammen med den lille broen er nok til å skape et blikkfang vi ledes mot. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Idyllisk og fint bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg