Sinnsro Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Må bare vise de fram jeg sånne skal jeg definitivt ha meg 8) kilde: 3dfxcool.no Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hehe, nice. Ser ut til at de skal kunne kjøle bra de. For se om jeg også legger inn en bestilling på dem neste gang jeg bestiller no derfra. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Så de her om dagen jeg og.. Jeg skal ha de og noen andre små kjøleribber når jeg får råd.. Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 vil disse ha mye å si egentlig? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 vil disse ha mye å si egentlig? Ja, optisk sett så Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 vil disse ha mye å si egentlig? For å skvise mest mulig ut av det du kjøler, ja. Og hvis du voltmodder, så vil det være nødvendig å kjøle rammen som er blitt voltmoddet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 RAM pr dags dato trengere ikke kjøling. Ram-brikkene utgir for lite varme til at det er nødvendig med kjøling med mindre du driver med volt-mod osv. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 RAM pr dags dato trengere ikke kjøling. Ram-brikkene utgir for lite varme til at det er nødvendig med kjøling med mindre du driver med volt-mod osv. Hva med BGA ramen som sitter på ATI 9800 pro? Det er jo nesten så jeg kunne ha skjært opp grandissen i små terninger, og stekt dem på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå