abene Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Mozilla jobber med støtte for et flertrådsystem. Firefox skal bli kjappere Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nei, skal den det du. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Håper virkelig de bestemmer seg for løsningen Google Chrome har i dag, slik at hver fane kjører sin egen prosess, med økt minnebruk er det jo selvsagt ulemper, men jeg tror de vil tjene på det alikevel.. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Håper virkelig de bestemmer seg for løsningen Google Chrome har i dag, slik at hver fane kjører sin egen prosess, med økt minnebruk er det jo selvsagt ulemper, men jeg tror de vil tjene på det alikevel.. Enig. Er det egentlig et problem idag med høyt minnebruk? Nå har langt de fleste av oss minne i overflod - og personlig så tar jeg heller noe ekstra minneforbruk i bytte mot økt stabilitet, færre kræsj og på toppen av alt bedre respons og dermed en bedre brukeropplevelse. Endret 19. juli 2011 av mrs.robinson Lenke til kommentar
olz Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 i dag er det jo generellt mykje minne i kver maskin, så økt minnebruk skal jo til ei viss grad ikkje vere et problem. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Takk Gud (eller Mozilla), tenkte jeg når jeg så tittelen på artikkelen. Min Firefox 5 er litt treg. Kan hende det er tilleggene og alle bokmerkene mine.. 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 IE Tab funker ikke med FF5, (fryser hele skiten). Håper det blir fiksa. Ellers syns jeg den er kjapp nok! Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det er vel sånn at Mozilla har 4 forskjellige varianter av Firefox. -Nightly -Aurora -Beta -Stable Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Er ikke det aa bli raskere et felles maal for alle nettlesere? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Nei nei! IE har til mål. "Vi skal lage og vise dere siste nytt i Microsoft bugs og fatal errors som vi har brukt mange måneder på å finne opp!" Men fra spøk eller halvspøk til revolver, delvis sant, uansett med FF sitt nye tempo så ser vi den nye farten i FF 60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå