En_annen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 mor ga katten min orm medisin uten at jeg viste det. Det er sånn du tilsetter nakken, en slaks flytende veske. Jeg koste med katten, og merket han var våt bak i nakken. Jeg vasket hendene raskt etterpå etter jeg fant ut mor hadde gitt medisinen. Jeg vasket hendene grundi, men hvis jeg ikke fikk medisin helt vekk fra hendene mine, hva kan skje? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Du får ihvertfall ikke innvollsorm med det første. :!: 4 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Du kan slappe helt av for det er ca like skummelt som å ta i et dørhåndtak. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 En flytende veske? Kan det kanskje heller ha vært at hun forsøkte å få katten til å svelge middelet, og at det ble sølt ned på pelsen? Et ormemiddel skal vel virke i mage og tarm, der ormene er... Eller kan det ha vært at katten hadde et skremmende sår i nakken som var angrepet av makk? Nå er jo ikke dette så viktig, da. Men lurte litt. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Sikket flåttmiddel, siden det er i nakken? Fått det på hendene mange ganger, har aldri reagert på det. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 En flytende veske? Kan det kanskje heller ha vært at hun forsøkte å få katten til å svelge middelet, og at det ble sølt ned på pelsen? Et ormemiddel skal vel virke i mage og tarm, der ormene er... Eller kan det ha vært at katten hadde et skremmende sår i nakken som var angrepet av makk? Nå er jo ikke dette så viktig, da. Men lurte litt. det er en orm kur du tilsetter i nakken på katten. Helt seriøst. Jeg vet det fordi det var jeg som kjøpte den Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ja det går det og visst, og jeg tviler på at det er farlig å få på huden Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det er nok ingen fare. Jeg har spist P-piller for katter ved en feiltakelse. Trodde det var Paracet...Ingen varige men her Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det er nok ingen fare. Jeg har spist P-piller for katter ved en feiltakelse. Trodde det var Paracet...Ingen varige men her Virker som det gikk litt værre med katta som knasket paraceten din 1 Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det er nok ingen fare. Jeg har spist P-piller for katter ved en feiltakelse. Trodde det var Paracet...Ingen varige men her Virker som det gikk litt værre med katta som knasket paraceten din Har ikke katt, det var katta til en kompis Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Er ikke farlig, samme type ormemiddel kan kjøpes på apoteket for mennesker. Tror man bare får 4 tabletter ved hvert kjøp. Har ikke hørt om ormemiddel tilført via huden. Som regel er dette mot flått, lus, og lopper. En type heter Frontline og selges som pipetter. Er flere typer av dette. Ormemiddel som er mye brukt er gjerne Panacur Vet, fåes som tabletter, pasta og flytende for å svelges / blandes i fòr. En annen type er Milbax Vet der en tablett er nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå