Special P Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Hei. Musikken min pauser seg HELE tiden fordi Spotify påstår at kontoen min er i bruk en annen plass. Det er den ikke så vidt jeg vet. Hvordan skal jeg fikse dette liksom? Har prøvd å endre passord og lignende, men den andre som sitter å hører på min spotify vil vel ikke merke dette før han logger ut og ikke klarer å logge inn igjen. Tviler på at personen kan passordet min uansett. Men finnes det en måte å logge alle som er på min bruker av? Takk. Endret 19. juli 2011 av Absolut Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 prøv å endre passordet ditt i Spotify. hvis den er brukt et annet sted kan dette hindre at andre snylterpå din konto. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Du kan jo samtidig skifte passord på e-mail adressen som er koblet opp mot Spotify Lenke til kommentar
Special P Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Har byttet passord, som sagt. Men ser ut til at problemet er løst, så ingen grunn til panikk folkz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå