Gå til innhold

Nikon D7000 eller D700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan man si, vedkommende som ønsker å bytte sitt nye D700 for et D7000 burde settes under administrasjon.

Det kommer an på omstendighetene. Kan hende personen har en D3 variant og D700 var tenkt som kamera #2; og så fant personen ut at D7000 er bedre - bl.a. pga video?

Lenke til kommentar

Bytt i vei hvis tror du vil like den større sensoren. De tre objektivene du har fungerer glimrende på D700. Du vil få bedre vidvinkel og mindre tele som er bedre for de fleste. Hvis du spesialiserer deg på lange brennvidder så er det kansje ikke så lurt.

Lenke til kommentar

Å bytte et kamera til 17000,- mot et til 8500,-

Høres på en måte litt suspekt ut. men det er sikkert en del faktorer her som vi ikke vet; som gjør at regnestykket mulignes ser litt anderledes it i virkeligheten.

Jeg hadde blitt satt under administrasjon for en sånn avgjørelse :D

Jeg hadde blitt satt på lukket avdeling hvis jeg i det hele tatt ahdde kjøpt Nikon :p

Lenke til kommentar

Å bytte et kamera til 17000,- mot et til 8500,-

Høres på en måte litt suspekt ut. men det er sikkert en del faktorer her som vi ikke vet; som gjør at regnestykket mulignes ser litt anderledes it i virkeligheten.

Jeg hadde blitt satt under administrasjon for en sånn avgjørelse :D

Jeg hadde blitt satt på lukket avdeling hvis jeg i det hele tatt ahdde kjøpt Nikon :p

Phanbwoy.. :tease:

Lenke til kommentar

Men nå er vel ikke du en Canon-mann, er du vel?

Been there, done that!

Akkurat nå er jeg Olympus og Panasonic bruker. Førstnevnte på 4/3, og sistnevnte på µ-4/3.

Personlig ville jeg heller spradet rundt og sunget 80-tallspop kun iført bikini og løsnese på Karl Johan enn å bli fersket med et Panasonic-kamera :dontgetit:

Mankini, mener du vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...