1ar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Var så uheldig å miste min Samsung Galaxy S2 i bakken, glasset knuste, men skjermen fungerer fint. Forstår det slik at skjermpanelet er limt på glasset og at også panelet må byttes ved knust glass. Korrekt? Var og forhørte meg om pris hos en Netcom butikk i går (gamle Telekiosken om jeg ikke husker feil) og der sa de at prisen ville bli på rundt 1000,-. Synes ikke dette var en så gal pris, noen som vet om billigere steder? Endret 19. juli 2011 av 1ar Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Var så uheldig å miste min Samsung Galaxy S2 i bakken, glasset knuste, men skjermen fungerer fint. Forstår det slik at skjermpanelet er limt på glasset og at også panelet må byttes ved knust glass. Korrekt? Var og forhørte meg om pris hos en Netcom butikk i går (gamle Telekiosken om jeg ikke husker feil) og der sa de at prisen ville bli på rundt 1000,-. Synes ikke dette var en så gal pris, noen som vet om billigere steder? 1000kr hørtes ikke ut som noen gal pris. Lenke til kommentar
el-corazon Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 tja.. om du ikke har 10 tomeltotter så kan du søke her http://cell-phones.shop.ebay.com/Replacement-Parts-Tools-/43304/i.html?_nkw=samsung+galaxy+s2+screen&_catref=1&_dmpt=PDA_Accessories&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m282 Lenke til kommentar
1ar Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Takker for link! Har søkt litt på deler, men ser at prisene ikke blir langt fra en "proff" reparasjon. Har funnet lite informasjon om hvordan det gjøres på min telefon, men på forrige Galaxy måtte visst limen varmes opp til 120 grader for å få av skjermen. Dette for å unngå stygge merker på telefonen. Kanskje det er lettere på min? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Dersom du leverer inn tlf har du garanti på jobben. Jeg ville betalt 1000kr. Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 er det noen som bytter led skjerm pluss ytre skjerm? Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vurderer å kjøpe telefonen selv, men er ikke verdens mest forsiktige med telefonene mine, og er derfor redd for å knuse skjermen. Hvordan knuste du din? Trengs det mye til før den knuser? Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Samme her. Eller halve skjermen er nesten mørk da. Hvor er det billigst å gjøre dette? Har djuice, kjøpte tlf derifra, men skjønner ikke helt hvordan man skal sende tlf til reperasjon der? Hmm.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 1000 kroner hørte lite ut dersom den skal sendes til et autorisert serviceverksted, om forhandleren kan love deg den prisen hadde jeg slått til. Hvor jeg jobber sender vi telefoner til Deltaservice, og de tar normalt 2000 - 2500 for en slik jobb. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Dersom forretningen sier at det koster rundt en tusenlapp bør man sørge for å få dette skriftlig. Det er nemlig lovbestemt hvor mye de kan avvike fra et prisoverslag Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ufattelig mange innlegg om knuste skjermer på SGSII! Min egen broder har selv knust skjermen på sin, etter å ha vært litt slepphendt. Er det rett og slett en telefon med elendig kvalitet? Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 DeltaService.no skal ha 1573 + mva for jobben... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå