Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Utforsker Verden Bildet er fjernet. Beskrivelse: Mulig det ble en noe rar tagning? mener da bakfra..men jeg finner det litt sjarmerene slik jeg da..Værhårene her gjør mye synes jeg.Som bildet Doggy,kun softet og skarpet.Tatt fra veranda og inn i rommet,derfor den mørke bakgrunnen;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Falt pladdask for dette bildet Et uvanlig, men veldig sjarmerede katteportrett. Falt også for utsnittet og kompet. At du har gitt bilde så mye luft i venstre kant synes jeg gav bildet em fin balanse Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Synes opptaksvinkelen er helt flott, jeg. Men jeg synes katta "forsvinner" litt for mye inn i bakgrunnen. Går ut fra at du hadde valget mellom litt utbrent på det hvite og at issen forsvinner i skyggen. Litt selektiv lysning oppe på hodet hadde kanskje gjort seg? Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Veldig bra. Likte det bløte uttrykket og fargetonen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Falt pladdask for dette bildet Et uvanlig, men veldig sjarmerede katteportrett. Falt også for utsnittet og kompet. At du har gitt bilde så mye luft i venstre kant synes jeg gav bildet em fin balanse Takker.Skal da innrømme att jeg bare knipset i vei..så noen treff ble det jo Synes opptaksvinkelen er helt flott, jeg. Men jeg synes katta "forsvinner" litt for mye inn i bakgrunnen. Går ut fra at du hadde valget mellom litt utbrent på det hvite og at issen forsvinner i skyggen. Litt selektiv lysning oppe på hodet hadde kanskje gjort seg? Det skal eg ta med i betraktingen på resten av bildene Veldig bra. Likte det bløte uttrykket og fargetonen. Takker Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Litt spesiell positur, fin situasjon. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Litt spesiell positur, fin situasjon. Takker Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flott, dette også, med mye av den sammevâre stemningen som i det første - legger særlig merke til de flotte, lysende værhårene og til øyet som liksom tindrer av undring. Det er ett eller annet som rører meg veldig sterkt ved disse kattebildene dine - nå sitter jeg her med en stor klump i halsen igjen... Det kan bli en fin serie av denne vesle tassen - kanskje du har mer på lager?:) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Dette er fint-likte så godt lyset/farger og katten er fin i pelsen(skarpheta) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Veldig bra bilde av katten dette, flott komp Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Flott, dette også, med mye av den sammevâre stemningen som i det første - legger særlig merke til de flotte, lysende værhårene og til øyet som liksom tindrer av undring. Det er ett eller annet som rører meg veldig sterkt ved disse kattebildene dine - nå sitter jeg her med en stor klump i halsen igjen... Det kan bli en fin serie av denne vesle tassen - kanskje du har mer på lager?:) Takker..ja har en del bilder til..men om du begynner å gråte vet jeg ikke Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Dette er fint-likte så godt lyset/farger og katten er fin i pelsen(skarpheta) Takker Veldig bra bilde av katten dette, flott komp Takker Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flott, dette også, med mye av den sammevâre stemningen som i det første - legger særlig merke til de flotte, lysende værhårene og til øyet som liksom tindrer av undring. Det er ett eller annet som rører meg veldig sterkt ved disse kattebildene dine - nå sitter jeg her med en stor klump i halsen igjen... Det kan bli en fin serie av denne vesle tassen - kanskje du har mer på lager?:) Takker..ja har en del bilder til..men om du begynner å gråte vet jeg ikke Kan godt gråte litt over denslags, jeg - det er helt greit... Lenke til kommentar
Hanne Cathrine Fagerland Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nydelig dette Soft og dust. Lurer på hva den undrer seg over. Den ser så tankefull ut Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Nydelig dette Soft og dust. Lurer på hva den undrer seg over. Den ser så tankefull ut Ikke gamle jenta/gutten..ikke mulig å bestemme kjønnet der ennå,så alt er nytt i denne verden..må le..for den løp sidelengs når den ekte osv Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Stilig disse kattebildene dine! Fortsett i samme stil du Det er noe annerledes over dem, og nettopp derfor bør du ikke gjøre som "normalen" Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Stilig disse kattebildene dine! Fortsett i samme stil du Det er noe annerledes over dem, og nettopp derfor bør du ikke gjøre som "normalen" Fint å høre Lenke til kommentar
stejen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et katteportrett som skiller seg herlig ut av den store mengden. Likte dette:) Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Denne er great!!! Liker alt her jeg Jan Erik ;o) Klar 6´er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg