Romhelten Spiff Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Har brukt opera i flere år nå og har forsåvidt vært veldig fornøyd. Har alltid hatt problemer med flash i opera så når noe svikter bruker jeg chrome. Aldri likt Firefox eller IE Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Chrome og Safari er mine klare førstevalg. Firefox på tredjeplass hvis jeg trenger en eller annen extension. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Chrome og Safari er mine klare førstevalg. Firefox på tredjeplass hvis jeg trenger en eller annen extension. Safari er jo totalt ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Brukte kun FF tidligere, men har gått over til Chrome. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Netscape! Endret 19. juli 2011 av joalim Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 1. Opera (klart førstevalg) 2. Firefox 3. Chrome Aldri Safari (dritt firma IMHO) og IE (kun på jobb, da noen vertkøy vi bruker støtter kun IE7.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Safari er jo totalt ubrukelig. Niks, Safari er utmerket (på Mac, selvfølgelig. Har aldri prøvd Windows-versjonen). Lenke til kommentar
tingo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg bruker Firefox og Opera. Liker Firefox fordi det er enkelt å få til nye vinduer som jeg vil. Liker ikke at Firefox bruker alt minnet på maskinen når den har vært oppe noen dager. Liker Opera fordi den er liten, kjapp, og fordi jeg fortsatt kan bruke hurtigtastene jeg lærte for mange år siden. Liker også bookmarks "sidebar", selv om den tar litt plass. Skulle ønske at det var mulig å få innstilt Opera slik at åpne i nytt vindu / åpne i ny tab ble slik jeg vil ha det. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Skulle ønske at det var mulig å få innstilt Opera slik at åpne i nytt vindu / åpne i ny tab ble slik jeg vil ha det. Utdyp er du snill, regner nemlig med at det skal løse seg knirkefritt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg bruker Firefox og Opera. Liker Firefox fordi det er enkelt å få til nye vinduer som jeg vil. Liker ikke at Firefox bruker alt minnet på maskinen når den har vært oppe noen dager. Liker Opera fordi den er liten, kjapp, og fordi jeg fortsatt kan bruke hurtigtastene jeg lærte for mange år siden. Liker også bookmarks "sidebar", selv om den tar litt plass. Skulle ønske at det var mulig å få innstilt Opera slik at åpne i nytt vindu / åpne i ny tab ble slik jeg vil ha det. Hvilken sidebar? Mener du derre Panel greierne som man trykker i kanten på skjermen for å få frem? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg bruker Firefox og Opera. Liker Firefox fordi det er enkelt å få til nye vinduer som jeg vil. Liker ikke at Firefox bruker alt minnet på maskinen når den har vært oppe noen dager. Liker Opera fordi den er liten, kjapp, og fordi jeg fortsatt kan bruke hurtigtastene jeg lærte for mange år siden. Liker også bookmarks "sidebar", selv om den tar litt plass. Skulle ønske at det var mulig å få innstilt Opera slik at åpne i nytt vindu / åpne i ny tab ble slik jeg vil ha det. Hvilken sidebar? Mener du derre Panel greierne som man trykker i kanten på skjermen for å få frem? Jepp, eller trykke F4. Panels er det det heter ja. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Skulle ønske at det var mulig å få innstilt Opera slik at åpne i nytt vindu / åpne i ny tab ble slik jeg vil ha det. Utdyp er du snill, regner nemlig med at det skal løse seg knirkefritt. Shift-klikk i Opera åpner i ny tab; jeg vil at den skal åpne i nytt vindu. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Den absolutt enkleste måten er å gå på preferences (ctrl+f12) > Advanced > Shortcuts og trykke på "middle click options" (en knapp mellom mouse og keyboard). Der skal det gå an å gjøre det sånn at når du klikker på scrollhjulet så åpnes linken i nytt vindu. Har du lyst til å rote litt med mus / tastatursnarveiene så går det nok an å gjøre det der også, om du heller vil ha f.eks shift-venstreklikk som nytt vindu. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bruker både FF og IE, så kan ikke svare siden jeg kun kan velge en Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bruker Opera mest. Liker Link-funksjonen som synkroniserer bokmerker, notater og passord på flere maskiner. Chrome er nr. 2, fin den også. IE er kun på jobb (over Citrix - uff!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå