Gå til innhold

[Løst]To spørsmål om Drupal

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sittet og klødd meg i skjegget en stund uten å finne ut av to ting i Drupal. (jeg bruker siste core-utgave). domenet det gjelder er globetrekker.no.

1) Jeg har et kontaktskjema som er tilgjengelig på hele siden. jeg har Superfish meny som jeg bruker på hovedmenyen øverst på siden i tilleg til menyer på venstre sider på noen av sidene. på kontakt-siden kommer ikke hovedmenyen opp øverst på siden. hvordan får jeg til det? (det samme gjelder på blog-delen av domenet men jeg regner med at detet blir løst hvis jeg finner ut av kontakt-skjemaet)

2) under Blocks har jeg enablet blocken "Recent blog posts" som skal vises på venstre side på hovedsiden til bloggene og på alle undersider. noen som har noen formening om noe hokus pokus som må gjøres her?

edit: fikk til å vise sidemenyen under 2) på alle undersidene til bloggen men ikke på /blog

jeg har satt blog-delen til å vise de 30 siste blog-postene. hva gjør jeg egentlig den dagen jeg runder 30 bloggposter for å vise de eldre bloggene?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...