Nimzo Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har en 2,5 Ghz.. hvor mye over romtemperatur er normalt for denne med noenlunde standard luftkjøling? Akkurat nå ligger den ca 10 grader over, er det mye? Hva bør man regne med om man har to kabinett vifter og standard kjøling? Takker for svar. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har 2,66 og jeg ligger nå på ca 6-8C over romtemp idle. Det er med to kabinettvifter på ca halv hastighet, boxed kjøler, cpu i uklokket tilstand og litt ekstra lufting i siden. Når jeg har den klokket øker differansen noe, men jeg har ingen tall. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Rettelse: Etter sist gang har jeg montert 2 nye vifter i døra hvorav en av dem er rettet rett inn mot CPU. Nå ligger den 3-6 grader over romtemp , og med ett eller annet rør fra sideviften rett inn på CPU, bør temperaturen senkes ytterligre siden CPU kun får kald luft fra utenfor kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå