Skurupu Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Var innom kanalen hans, og fant raskt ut hvorfor jeg aldri har hørt om han. Han lager bare PvP-videoer, og jeg spiller ikke PvP overhodet. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ban for serverkrøll er jo vanlig. Da kazzak var uteboss og ikke hadde evade-tag kitet en hunter han til SW hvor han drepte alle. For hver kill fikk han 100K(?) HP og folk døde som fluer. Da fikk bossen 395837264954 trillioner milliadred fantasiliarder HP og eide kongen, alle vaktene og drepte hele SW med shadowbolt-spam i utendelig range. Serveren datt ned og blizzard bannet en hel gjeng før de satte evade på bossen om man kitet mer en noen meter. 1 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Haha, så epic! Men synes allikevel at det er litt kult når folk finner sånne bugs og lager litt moro ut av det. Endret 19. juli 2011 av exburn Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ban for serverkrøll er jo vanlig. Da kazzak var uteboss og ikke hadde evade-tag kitet en hunter han til SW hvor han drepte alle. For hver kill fikk han 100K(?) HP og folk døde som fluer. Da fikk bossen 395837264954 trillioner milliadred fantasiliarder HP og eide kongen, alle vaktene og drepte hele SW med shadowbolt-spam i utendelig range. Serveren datt ned og blizzard bannet en hel gjeng før de satte evade på bossen om man kitet mer en noen meter. 2 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Haha, så epic! Men synes allikevel at det er litt kult når folk finner sånne bugs og lager litt moro ut av det. Jeg er en av de som ikke ville funnet det morsomt, men nå misliker jeg exploiting av bugs generelt. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Det er jo så gøy! Har selv hatt mye moro med det. Under Stormwind! Stormwind bank! Old Ironforge var heftig Dalaran, før Wotlk, mens det var ved hillsbrad foothills. Warsong gulch, klarte den aldri selv, men kunne komme litt rundt omkring på en rar måte. fant en bug selv. priest sin levitate funket en stund sånn at man kunne gå langs vegger. Helt genialt! Var flere i Stormwind forresten, cathedral, hoppe fra under SW til mage tower (mest ulogiske av dem alle) Var mye lettere å hoppe på vegger før også, men må som man kan fly er dette problemet borte:P Og det er ikke noe morsomt å finne sånne bugs lenger Endret 19. juli 2011 av exburn Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flyplassen ved Ironforge, måtte litt hopping til før man nådde den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå