Gå til innhold

[Løst] Swifty er bannet!

Anbefalte innlegg

Utrolig nok har swifty blitt bannet etter en live-stream hvor 4000-5000 folk deltok. Serveren krasjet og selv om det var guildet hans som arrangerte det, fikk han skylden. Hvorfor ble ikke deltakere/ledere i guildet hans bannet og ikke minst de som deltok?

Kan hende det var en Game Master som ikke likte Swifty, hvem vet?

Vel, folk på darkspear er DRITsure på blizzard nå. Stormwind blir visst spammet helt ekstremt. Blizzard burde nok tenke som om en gang og unskylde seg. Dette går utover dem til slutt.

Link til video:

http://www.youtube.com/watch?v=J-DFfBUA6vM

Lastet ned US versjon og registrerte meg.. DET ER ET KAOS! Blir koblet fra hele tiden. Skal poste noe bilder etterhvert

4 tilfeldige bilder før jeg ble frakoblet serveren igjen...

post-215118-0-41927100-1311036241_thumb.jpg

post-215118-0-61400800-1311036242_thumb.jpg

post-215118-0-91516700-1311036243_thumb.jpg

post-215118-0-20905700-1311036245_thumb.jpg

Endret av exburn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En helt ekstremt god Warrior som er sponset av Razer. Han legger ut masse på youtube og snakker mye strategier osv.. Dritkul fyr

KUTT BLIZZARD OPP I BITER OG HENG DEM OPP I ET JULETRE Jula varer til påske.. såå.. takes a while!

*kremt* måtte få ut raseriet jeg ikke har på en særdeles sær måte *kremt*

Endret av exburn
Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri hørt om Swifty før i dag, så jeg sitter ikke på all informasjonen, men jeg har dette å si:

Ting som dette har skjedd før, og folk har blitt banned. Det å holde slike enormt store stunts, som forstyrrer serverene i en slik ekstrem måte at de krasjer er ikke lov selv om det ikke originalt var handlingsmotivet. Det er vell ingen tvil om at dette ikke hadde skjedd om det ikke var for at Swifty er internettkjendis. Han burde visst bedre, og ikke tatt sjansen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri hørt om Swifty før i dag, så jeg sitter ikke på all informasjonen, men jeg har dette å si:

Ting som dette har skjedd før, og folk har blitt banned. Det å holde slike enormt store stunts, som forstyrrer serverene i en slik ekstrem måte at de krasjer er ikke lov selv om det ikke originalt var handlingsmotivet. Det er vell ingen tvil om at dette ikke hadde skjedd om det ikke var for at Swifty er internettkjendis. Han burde visst bedre, og ikke tatt sjansen.

Kan nesten love deg at INGEN bryr seg om at serveren kræsjet (kanskje 0,5% men det er ingenting..). Virker som om Darkspear har et ekstremt godt miljø pga Swifty. Og som jeg sa: Det var guild event, så Guild Masters ansvar, ikke Swifty. Swifty fulgte guildet sitt og kan ikke noe for at alle vil være med han.

Edit: Ops ops.. dobbelpost

Endret av exburn
Lenke til kommentar

Swifty hadde en egen event som gikk ut på at folk skulle finne ham i Stormwind på en tilfeldig server på en level 1 Charakter.

Ryktene sier at Zybak postet en ticket på Swifty (Zybak har mistet 9000 subscribers). Siden det var så mange som leitet etter swifty var det noen som fant på å crashe serveren (Ikke Swifty). De lagde level 1 human hunter og brukte human racial samtidig.

^ Rett eller galt?

Vil si Swifty fortjener en ban, men ikke en permanent ban. Det er også veldig mange andre som fortjener ban, blant annet Guildet.

Btw, Skjekk Athene sin video :p

Lenke til kommentar

Sukk, WoW-drama, glad jeg er ferdig med det :p

Uansett, det er ikke akkurat noen stor tragedie. Det å starte på nytt i WoW er ikke akkurat ett stort hinder lenger, spessielt når man er etablert. Man mister kanskje noen sentimentale minner, men ellers så tar det ikke lang tid før man er tilbake der man var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...