Zulærn Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Har ei stund tenkt på å kjøpe ny TV, der valget falt på ein 55" LED 3D-TV frå Samsung. Skal og kjøpe surroundanlegg som "står i stil", og vil prøve å halde meg under 10k for receiver og høyttalere. Subwoofer blir kjøpt brukt og er utanfor 10k-budsjettet. Eg har lese litt omkring, og funne dette settet: 5.0 Sett Er ute etter mest lyd for pengane og ønskjer tilbakemelding, eventuelt interessante forslag til andre sett i samme prisklasse. Håpar på informative svar Anders. Endret 18. juli 2011 av Zulern Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 M-65 EX spiller utrolig godt for prisen, kjørte de på en kraftig nad forsterker for en stund tilbake. Det smaker mer enn du betaler kan en si ! Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Etter litt snusing rundt har det dukka opp eit anna alternativ på forsterkar.. Det står no mellom: Yamaha RX-V667 og Yamaha RX-V767 .. Eg kan spare opptil kr. 1500 ved å velge RX-V667, og lurer på om V767 verkeleg er verdt det? Håpar nokon kompetente kan svare meg her Anders. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Elkjöp har otroligt bra priser på Klipsch. RF82 till 4995 är i stort sett halva priset mot veil. pris. Jag köpte ett par själv som jag har med en Yamaha RX-V667. Elkjöp/Lefdal har också haft RX-v667 till 1995 en kort stund, Lefdal har den nu till 2495. Skillnaden mellan 767 och 667 är otroligt liten så där bör du spara de kronorna. Mitt tips är i alla fall: Lägg mest pengar i elektronik och Fronthögtalare. Hellre spara till surroundhögtalare och köp det senare när det blir tillfälle. Mest sannsynligtvis kommer du vilja uppgradera Dynavoice väldigt fort, det behöver du inte tänka på med RF82. Ett femkanalers effekttrinn brukt får man för mellan 2500-3500 för en Rotel 5X100W (riktiga watt!) Signalkablar och högtalarkablar kan du göra själv. Det är både enkelt, du kan få det att se ut som du själv vill, till en kostnad som är väldigt lite. Dessutom är det skoj att göra saker själv menar jag. Oavsett, Klipsch och Yamaha är en väldigt god match. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Klipschen er nok mye høytaller for pengene. Bare ikke bli forvirret av den første prisen som popper opp på kr 2500,-. Dette er pr høytaller, ikke for ett par som alle andre selger de som. Elkjøp fortsetter sin forvirring av det norske folk. Syntes synd på de som bestiller og får kun 1 høytaller. Gå for Yamaha 667. Denne har også pre-out, slik at man kan kople til effektforsterkere ved en senere anledning for bedre lyd. Onkyos 609 får som regel topp karakterer, men den mangler pre-out, noe som gjør 709 til ett bedre kjøp. Men Onkyoene har ikke droppet like mye i pris enda som 608 gjorde i sin tid. Eventuelt finn bedre forsterkere på brukt markedet til samme pris. Men vær der kritisk til utstyrsnivået og eget behov. Surround.no har ferdig pakke med Yamahaen og Dynavoice: http://www.surround.no/product/572938/Yamaha-RX-V667B-%2B-M-65-EX-pakke-Black.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå