kristianhansen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Her er da min første redigerte film i vegas etter en lang pause med redigering. hva syns dere om filmen og redigering generelt? (hva syns du dere om triksa kan dere også si! Gjerne lik den også subscriber du, subber jeg tilbake også. Endret 18. juli 2011 av kristianhansen Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Litt kjedelig vinkler, triksene er gode men det ser ganske rart ut når du mister all spretten din når du skal ta trikset. Fokuser mer på høye hopp en alle spinnene. Hadde sett berde ut om du hadde en kamera mann! Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Wææ! Merkelig å se. Håret ditt og fjeset ditt ser akkurat ut som mitt :o Nesten som å se meg selv. Syns filmen var bra jeg Lenke til kommentar
kristianhansen Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Hvordan kan du si hva jeg skal fokusere på? haha. åja .. haha kult. har du film av deg eller? =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå