bruerrr Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hmm, Jeg har akkurat bestilt et Aopen gf 4 4200-kort...(måtte selge mitt 9700 kort pga. det og hovedkortet ikke helt var venner :smile: ) Så leser jeg her på HW da de testet kortet bråkte det ekstremt! Så jeg lurte på om det finnes noe programmer til å stille speed på vifta til kortet? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hadde det vert meg vill jeg byttet HK fremfor 9700! Du vil uansett fjerne all støy med en slik Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 For å være helt ærlig, jeg ville solgt HK, ikke skjermkortet Tror ikke du skal uroe deg for bråk, 4200 kort bråker ikke mye Hææ, ka sa du, jeg har FX5800U Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 ehm..bytte 9700 med 4200 må jo være tidenes deal da..er jo billigere å bytte hovedkort! Lenke til kommentar
bruerrr Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 altså, jeg satt på LAN, og ble veldig lei av at jeg ikke kunne game... så kommer en og spør om jeg skal selge skjermkortet (+ jeg fikk et uberbra gf 4 mx 440 ^^) Hvis ikke, hadde jeg nok kjøpt nytt HK Lenke til kommentar
bruerrr Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 pluss at jeg fikk så og si like mye for kortet som jeg betalte for det for 4-5 mnd siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå