trondwestby Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Svarthvit fluesnapper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Bildet er bare helt nydelig, følger nøye med på dine fuglebilder! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Lite/ingen støy for så høy iso.Godt skutt Trond;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 En harmonisk symfoni av farger, form og uttrykk Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Fin balanse både i farger og komp. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nok et flott pippip-bilde fra deg. Mange detaljer i fjærdrakten. Fint komponert uten forstyrrende elementer. Men for en som ikke er så kjent i fugleverdenen kan artsnavnet bli forvirrende. Oppfatter gjennom kommentaren din at dette er en ungfugl fra i år. Så du må gjerne bruke kommentarfeltet til litt folkeopplysning sammen med de flotte bildene dine. (Y) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Helt nydelig! Liker særlig godt hvordan fuglen trer frem fra det grønne - i det hele tatt en veldig fin komp. Fuglens uttrykk, de fine detaljene, lyset - alt stemmer... Jeg ser at Dag undrer seg over fargene på fuglen ift navnet - jeg vil tro at dette er en ung hunn, såvidt jeg vet er brune...og jeg ville anta at fargene hadde vært synlige på dette stadiet om det var en hann. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 For ei fin sløring og fine farger-kjempefint bilde i det hele-kompen også kjempefin Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Bortimot perfekt denne gangen også! Men hele stjerten burde kanskje ha vært med? Mulig det bare er meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg