Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Doggy Bildet er fjernet. Beskrivelse: Utsnitt av ett noe større bilde.Ikke gjort så mye her..softet det litt og skarpet:) Den har ett blått og ett brunt øye. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Et veldig fint hundeportrett, Jan Erik - og skulle gjerne vært eieren av denne vakre hunden Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Fin kontakt med hunden her - likte dette bildet. Artig med øynene. Fint med den hvite rammen og det sorte rundt. RAK-foto Endret 18. juli 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Et veldig fint hundeportrett, Jan Erik - og skulle gjerne vært eieren av denne vakre hunden Takker så mye.Hun er vel 13år nå om jeg ikke husker feil.og eier er samboer med eldste sønn til samboer..meg mine og dine..komplisert,men fungere helt fint Fin kontakt med hunden her - likte dette bildet. Artig med øynene. Fint med den hvite rammen og det sorte rundt. RAK-foto Takker så mye for flott kommentar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Fin og snill hund ser det ut til! Muligens noe ujevn skarphet! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 En vakker hund i tett og flott portrett. Skarpt. Et flott bilde. Eneste minus (på min skjerm) er at det mørke i hodet oppe, kunne vært litt mer adskilt fra bakgrunnen, litt mer detaljer her savnes (på det mørke øverst på hodet). Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Fin og snill hund ser det ut til! Muligens noe ujevn skarphet! Takker.Er softet så kanskje derfor En vakker hund i tett og flott portrett. Skarpt. Et flott bilde. Eneste minus (på min skjerm) er at det mørke i hodet oppe, kunne vært litt mer adskilt fra bakgrunnen, litt mer detaljer her savnes (på det mørke øverst på hodet). Ser det ja...lett å overse ting...og det skjer ofte på egne bilder Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Veldig klart og detaljerikt. Tåler å bli studert i full oppløsning, uten å miste noe av kvaliteten. Men av en eller annen grund, synes jeg bildet ble bedre da jeg drog det inn i PS og flippet det horisontalt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Veldig klart og detaljerikt. Tåler å bli studert i full oppløsning, uten å miste noe av kvaliteten. Men av en eller annen grund, synes jeg bildet ble bedre da jeg drog det inn i PS og flippet det horisontalt Hmm..har jeg ikke tenkt på. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Fint hundebilde, litt mere luft foran kanskje. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Fint hundebilde, lit mere luft foran kanskje. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Fint hundebilde, lit mere luft foran kanskje. Skjønner hva du mener med mer luft.Problemet her er den sittet i veranda åpningen og har her kuttet helt inn til dørkarmen.Og ville ikke ha den med da det var mye skygger på den Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Fint hundebilde, litt mere luft foran kanskje. Skal se på det om ikke karmen kan være med Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 La ut ett nytt på http://demo.digit.no/bilde/doggy+red./949093/ Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Et fint bilde av en flott hund Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nydelig hudeprotrett med et fint mykt uttrykk! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Et fint bilde av en flott hund Takker Nydelig hudeprotrett med et fint mykt uttrykk! Takker Lenke til kommentar
Hanne Cathrine Fagerland Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Fint bilde Liker at hunden liksom går i ett med bakgrunnen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Fint bilde Liker at hunden liksom går i ett med bakgrunnen. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg