Espen Ørud Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Atlantic Salmon (Salmo salar) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 heng det på veggen! rene kunsten dette når man kommer så nær! likte valget av fokusområdet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Fisk, eller takstein, eller noe sånt... Stilig, fint med perlemoreffekten og med det snevre fokuset - et bilde man kan sitte å meditere over. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Så enkelt med dog så virkningsfullt.Nesten så jeg ville kalle det genialt enkelt Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Link til bildet Veldig flott gjentagende mønster, Espen - men opplever overgangen fra dybdeskarphetsområdet som noe unaturlig hard, spesielt i øvre delen av bildet - og undrer på om du selv har påvirket denne blurheten Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Kreativt, anderledes og flott. Liker ette. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Link til bildet Veldig flott gjentagende mønster, Espen - men opplever overgangen fra dybdeskarphetsområdet som noe unaturlig hard, spesielt i øvre delen av bildet - og undrer på om du selv har påvirket denne blurheten Klart jeg har påvirket den, det er jo jeg som har valgt både blender og brennvidde... Dersom du mener i etterkant så er svaret nei. Eneste spaken som er dratt i i etterkant i Lightroom er justering på +0,23 på eksponeringen. Ellers var jeg veldig fornøyd med resultatet rett ut fra kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg