RAK-foto Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har ikke hørt om noe annet enn at du kan velge hvem som helst som har deltatt. OK. Høres ut som en enkel og grei regel Nå ser jeg at du allerede har fikset en arvtager... Men det er vel heller ingen regel som sier at den som skal ta neste Temadag, MÅ ha deltatt i noen tidligere temadager Hadde kanskje vært en idé om vi laget noen enkle, og lett forståelige regler akkurat om dette emnet «TEMADAG». RAK-foto Det geniale, og befriende, er jo nettopp at det ikke er noen regler. JEG er helt enig i det, men nå er «vi» så utrolig mange flere som har muligheten til å delta - så det spørs om vi kan komme unna det å ha noen retningslinjer. RAK-foto 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Noen enkle rettningslinjer er ikke av veien. Og de er vel noenlunde slik. Det arrangeres en temadag annenhver søndag. Arrangøren bestemmer et tema. Arrangøren gir beskjed til XXX som da legger inn en aktivet. Etter at temadagen er ferdig, så finner arrangøren en ny person som får æren å arrangere neste temfest. Bør det også alltid lages en diskusjonstråd ? Jeg tror det kan være lurt. Og hvem er XXX - i dag har jo Terje tatt hånd om det; men det bør vel være noen reserver der ute? Endret 2. august 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen enkle rettningslinjer er ikke av veien. Og de er vel noenlunde slik. Det arrangeres en temadag annenhver søndag. Arrangøren bestemmer et tema. Arrangøren gir beskjed til XXX som da legger inn en aktivet. Etter at temadagen er ferdig, så finner arrangøren en ny person som får æren å arrangere neste temfest. Bør det også alltid lages en diskusjonstråd ? Jeg tror det kan være lurt. Og hvem er XXX - i dag har jo Terje tatt hånd om det; men det bør vel være noen reserver der ute? Dette her høres enkelt og greit ut - da har vi en retningslinje å gå etter - slik at det ikke behøver å bli noen tvil. Veldig bra etter min mening. RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Men disse rettningslinje har vi da hatt hele tiden - ikke noe nytt her Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Men disse rettningslinje har vi da hatt hele tiden - ikke noe nytt her Det er heller ingen som sier at det er noen nye retningslinjer, men nå på nye Digit så er det jo så mange nye som har muligheten til å legge ut bilder - derfor. RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja, det stemmern nok det... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja, det stemmern nok det... Bra!!! Da er vi heeeeeeeeelt enige. RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bra!!! Da er vi heeeeeeeeelt enige. RAK-foto Vi finner sikker noe annet å krangle om etter hvert Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bra!!! Da er vi heeeeeeeeelt enige. RAK-foto Vi finner sikker noe annet å krangle om etter hvert Så bra - det liker jeg he he he. Ha en god fotouke. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg