tomsi42 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg fått æren å arrangere neste temedag, og har jeg valgt følgende tema: Tett innpå Det er fritt frem for tolking av oppgaven. Nærfoto, makro, nærgående, eller noe helt annet? Start 31.07.11 kl 00:00 og slutt kl 24:00 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg fått æren å arrangere neste temedag, og har jeg valgt følgende tema: Tett innpå Det er fritt frem for tolking av oppgaven. Nærfoto, makro, nærgående, eller noe helt annet? Start 31.07.11 kl 00:00 og slutt kl 24:00 Hei Spennende og allsidig tema dette her. Gleder meg. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg fått æren å arrangere neste temedag, og har jeg valgt følgende tema: Tett innpå Det er fritt frem for tolking av oppgaven. Nærfoto, makro, nærgående, eller noe helt annet? Start 31.07.11 kl 00:00 og slutt kl 24:00 Hei Spennende og allsidig tema dette her. Gleder meg. RAK-foto Henger meg på her ja Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg fått æren å arrangere neste temedag, og har jeg valgt følgende tema: Tett innpå Det er fritt frem for tolking av oppgaven. Nærfoto, makro, nærgående, eller noe helt annet? Start 31.07.11 kl 00:00 og slutt kl 24:00 Spanande! Skulle borge for en mengde forskjellige bidrag denne dagen! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg fått æren å arrangere neste temedag, og har jeg valgt følgende tema: Tett innpå Det er fritt frem for tolking av oppgaven. Nærfoto, makro, nærgående, eller noe helt annet? Start 31.07.11 kl 00:00 og slutt kl 24:00 Bra, hjernecellene er allerede i sving. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har sendt PM til Terje, men han har ikke lagt den inn i aktivitetslisten på forsiden enda. De har vel litt for mye å stri med Eller er det noen andre jeg kan sende PM-en til? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg har sendt PM til Terje, men han har ikke lagt den inn i aktivitetslisten på forsiden enda. De har vel litt for mye å stri med Eller er det noen andre jeg kan sende PM-en til? Han kan jo ha ferie.Men du kan jo poste en på minnelse i dann og vann på forumet kanskje.Men hadde jo vært greit å hatt det på forsiden da?? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Den har vært på forsiden siden i går Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Den har vært på forsiden siden i går Fantastisk. Da vet vi hvem som ikke følger med Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Den har vært på forsiden siden i går Fantastisk. Da vet vi hvem som ikke følger med Vi får holde det varmt,da blir fler med og fint tema du valgte. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Fint og inkluderende tema. Her bør de fleste ha muligheter for å delta. Håper jeg kan delta med nytt bilde og slipper å rote i arkivet. Får ta med kameraet på laksefiske fra i ettermiddag og håpe man får på land et motiv eller to.... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg fått æren å arrangere neste temedag, og har jeg valgt følgende tema: Tett innpå Det er fritt frem for tolking av oppgaven. Nærfoto, makro, nærgående, eller noe helt annet? Start 31.07.11 kl 00:00 og slutt kl 24:00 Bare med på og holde det aktuelt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Det ser ut som om det var et populært tema, dette. Allerede 35 bilder og over en time igjen til midnatt. Har dere gamle digit-ringrever et system for utvelgelse av den som skal bestemme neste tema? Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det ser ut som om det var et populært tema, dette. Allerede 35 bilder og over en time igjen til midnatt. Har dere gamle digit-ringrever et system for utvelgelse av den som skal bestemme neste tema? Når det gjelder neste Temadagfotograf så er det du som sender en PM og spør om vedkommende er villig til å ta neste Temadag. RAK-foto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Når det gjelder neste Temadagfotograf så er det du som sender en PM og spør om vedkommende er villig til å ta neste Temadag. Akkurat den biten har jeg kontroll på Men hvordan velger jeg rett vedkommende? Velger jeg hvem som helst av de som har deltatt, eller er det noen regler som jeg ikke kjenner til? Endret 31. juli 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Når det gjelder neste Temadagfotograf så er det du som sender en PM og spør om vedkommende er villig til å ta neste Temadag. Akkurat den biten har jeg kontroll på Men hvordan velger jeg rett vedkommende? Velger jeg hvem som helst av de som har deltatt, eller er det noen regler som jeg ikke kjenner til? Har ikke hørt om noe annet enn at du kan velge hvem som helst som har deltatt. RAK-foto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2011 Har ikke hørt om noe annet enn at du kan velge hvem som helst som har deltatt. OK. Høres ut som en enkel og grei regel Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har ikke hørt om noe annet enn at du kan velge hvem som helst som har deltatt. OK. Høres ut som en enkel og grei regel Nå ser jeg at du allerede har fikset en arvtager... Men det er vel heller ingen regel som sier at den som skal ta neste Temadag, MÅ ha deltatt i noen tidligere temadager Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har ikke hørt om noe annet enn at du kan velge hvem som helst som har deltatt. OK. Høres ut som en enkel og grei regel Nå ser jeg at du allerede har fikset en arvtager... Men det er vel heller ingen regel som sier at den som skal ta neste Temadag, MÅ ha deltatt i noen tidligere temadager Hadde kanskje vært en idé om vi laget noen enkle, og lett forståelige regler akkurat om dette emnet «TEMADAG». RAK-foto Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Har ikke hørt om noe annet enn at du kan velge hvem som helst som har deltatt. OK. Høres ut som en enkel og grei regel Nå ser jeg at du allerede har fikset en arvtager... Men det er vel heller ingen regel som sier at den som skal ta neste Temadag, MÅ ha deltatt i noen tidligere temadager Hadde kanskje vært en idé om vi laget noen enkle, og lett forståelige regler akkurat om dette emnet «TEMADAG». RAK-foto Det geniale, og befriende, er jo nettopp at det ikke er noen regler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg