Alt-Ctrl Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Fikk endelig montert parabolen fra CD i dag. Problemet er at tuneren ikke tillater forandring i rekkefølgen på kanalene. Hverken i den fullstendige kanaloversikten, eller i favorittlisten. Jeg synes dette er vanvittig irriterende, spesielt med tanke på posisjonene til kanalene, hvor NRK 1 (HD) ligger som nummer 15, mens NRK 2 og 3 ligger langt bak. Det er ingen logikk i hvordan det er satt opp. Føler rett og slett jeg har fått et produkt som absolutt ikke står til forventningene, spesielt med tanke på at dette har vært mulig på tunere så lenge jeg kan huske. Er det vits i å klage? De har vel andre tunere på lageret som klarer noe så enkelt som å stokke om kanalene slik brukeren vil? Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Fikk endelig montert parabolen fra CD i dag. Problemet er at tuneren ikke tillater forandring i rekkefølgen på kanalene. Hverken i den fullstendige kanaloversikten, eller i favorittlisten. Jeg synes dette er vanvittig irriterende, spesielt med tanke på posisjonene til kanalene, hvor NRK 1 (HD) ligger som nummer 15, mens NRK 2 og 3 ligger langt bak. Det er ingen logikk i hvordan det er satt opp. Føler rett og slett jeg har fått et produkt som absolutt ikke står til forventningene, spesielt med tanke på at dette har vært mulig på tunere så lenge jeg kan huske. Er det vits i å klage? De har vel andre tunere på lageret som klarer noe så enkelt som å stokke om kanalene slik brukeren vil? Du må lage egen kanaliste. Les bruksanvisningen. Den du åpner, er det ikke mulig å gjøre noe med. Gå til B og lag ny liste. Husk å sette denne som aktiv. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2011 Du tenker på PVR dekoderen, den med harddisk. Den jeg har går det ikke på, annen programvare. Står til og med i bruksanvisningen at det ikke er mulig. Synes det er latterlig. Lenke til kommentar
simen236 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Det er derfor du ikke skal bruke tuneren til CD og Viasat, men heller DB ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå