Gå til innhold

[Løst] Hva skjer i Billedkritikken


Anbefalte innlegg

:dribble: Hei - åpnet Billedkritikken nå og plutselig så er det 76000 bilder der - hva er det som skjer? Har vi alle sammen fått inn våre gamle bilder? Ser også mine bilder her, men hvordan får jeg hengt de gamle bildene sammen med de nye på meg???

 

Venter spent på et svar fra Terje eller noen andre som har peiling.

 

RAK-foto :cry: :cry:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ER en tråd om det en plass her. Dersom du er registrert med samme epostadresse som på gamle Digit så vil trolig dine gamle bilder "finne deg" inne på profilen din vil du da kunne gjøre "krav" på dine gamle bilder. Dvs koble de til deg igjen. Du vil finne en liste over alle de bildene systemet antar er dine og nederst er det en knapp å klikke for å gjøre det. Den blir ikke aktivert før gamle digit opphører og demoversjonen blir det som blir gjeldende så vidt jeg har forstått... Men du kan finne frem dit nå også i profilen din, knappen fungerer bare ikke enda...

Lenke til kommentar

ER en tråd om det en plass her. Dersom du er registrert med samme epostadresse som på gamle Digit så vil trolig dine gamle bilder "finne deg" inne på profilen din vil du da kunne gjøre "krav" på dine gamle bilder. Dvs koble de til deg igjen. Du vil finne en liste over alle de bildene systemet antar er dine og nederst er det en knapp å klikke for å gjøre det. Den blir ikke aktivert før gamle digit opphører og demoversjonen blir det som blir gjeldende så vidt jeg har forstått... Men du kan finne frem dit nå også i profilen din, knappen fungerer bare ikke enda...

 

Kjempe Takk for opplysningen

 

RAK-foto :thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...