Olav M Fostervoll Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Mølen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Begynner med pirket jeg.Om du ser skyen helt til høyre oppe er det en liten forskyvning der.Mulig du har glemt å huke av for ghost removal? Redde den kan du blure over vil jeg tro.Resten har jeg ingen ting å utsett på Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Og det er ikke bare den!! Glemte nok spøkelsene her, men som du sier, de kan blures vekk. Takk for kritiske øyne. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vakkert. Fint komponert, godt dybde, skarpt med mange fine detaljer. Liker dette. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Liker kompet, fargene og helhetsuttrykket. Men etter som det er få sterke kontraster i dette motivet, kunne du kommet like godt ut av dette med en enkel eksponering og uten bruk av HDR. Da ville også "ghost" problemet vært elleminert Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Liker kompet, fargene og helhetsuttrykket. Men etter som det er få sterke kontraster i dette motivet, kunne du kommet like godt ut av dette med en enkel eksponering og uten bruk av HDR. Da ville også "ghost" problemet vært elleminert Takk for kommentarene, Wasco. Enig i at det ikke er "dynamisk nødvendig" med HDR, men jeg var ute etter sløring av sjøen. Med sol (som det egentlig ikke skulle være i går), ble det vanskelig å få lang nok lukkertid, så derfor prøvde jeg å sette sammen flere bilder for å se om jeg fikk den effekten jeg var ute etter. Endret 19. juli 2011 av OlavFostervoll Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Vakkert. Fint komponert, godt dybde, skarpt med mange fine detaljer. Liker dette. Mange takk, Ulla. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Veldig flott bilde Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Flott bilde med liv i! Mange takk. Veldig flott bilde Mange takk. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Liker kompet, fargene og helhetsuttrykket. Men etter som det er få sterke kontraster i dette motivet, kunne du kommet like godt ut av dette med en enkel eksponering og uten bruk av HDR. Da ville også "ghost" problemet vært elleminert Takk for kommentarene, Wasco. Enig i at det ikke er "dynamisk nødvendig" med HDR, men jeg var ute etter sløring av sjøen. Med sol (som det egentlig ikke skulle være i går), ble det vanskelig å få lang nok lukkertid, så derfor prøvde jeg å sette sammen flere bilder for å se om jeg fikk den effekten jeg var ute etter. Da skjøner jeg hvorfor du valgte HDR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg