Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Voldtektsfetisj WTF?

Anbefalte innlegg

Tror vel neppe det finnes noen kilder på akkurat dette?

Men at FAKTISKE voldtekter forekommer og er et samfunnsproblem? Ja. Vennligst ikke etterlys kilder på det òg? Det blir bare for dumt.

Da blir det vel dumt å påstå at rollespill vil utarte seg til ekte voldtekt?

Hvis vi skal gå utifra statestikken som omhandler voldelige spill og faktisk vold, så ser vi at trenden er det helt motsatte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vel neppe det finnes noen kilder på akkurat dette?

Men at FAKTISKE voldtekter forekommer og er et samfunnsproblem? Ja.

Sjølvsagt er voldtekter eit samfunnsproblem, men korleis drar du den konklusjonen at simulert voldtekt fører til voldtekt, utan kjelder som indikerer dette?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sjølvsagt er voldtekter eit samfunnsproblem, men korleis drar du den konklusjonen at simulert voldtekt fører til voldtekt, utan kjelder som indikerer dette?

Fordi jeg mener kilder som indikerer voldtekt som "lek" fører til ekte voldtekt ikke finnes.

Det er fortsatt min mening. Og jeg står inne for det.

Lenke til kommentar

Ikke gidd å troll her da, hvis du vet at påstanden din er feil så er det ikke nødvendig å poste det her hele tiden.

Trolling er å provosere, jeg fraråder voldtekt som "lek", hvordan er det det samme som å trolle?

Min påstand er "feil"?

Fordi jeg ikke har kilder?

Lenke til kommentar

Det er vanlig med voldtektsfetish, men som sagt, det er ikke ekte voldtekt. Dersom du skal begi deg ut på noe slikt bør dere absolutt avtale et sikkerhetsord, som dersom nevnt vil føre til øyeblikkelig stopp av "voldtekten".

Folk liker det fordi man blir opphisset av makt.

Helt ærlig, jeg elsker det.

Andre liker det fordi de elsker å bli fratatt makt, å ikke være i stand til å stoppe hva som skjer med en, og å føle seg hjelpesløs.

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er feil fordi den er hentet ut fra løse lufta.

Ehh.

Fantastisk.

Fantastisk, ja. Og korrekt. Du sier selv at du tviler på at det finnes noen kilder på dette her. Med andre ord har du ingenting å støtte teorien din på. Men jeg tenker du er klar over dette, så jeg foreslår at vi legger fra oss denne digresjonen.

Lenke til kommentar

...så jeg foreslår at vi legger fra oss denne digresjonen.

Det bestemmer ikke du.

Jepp, det stemmer. Påstander uten noen som helst form for arguementer eller bevis er bare tull og tøys.

Argumentert har jeg gjort tidligere i tråden, så den biten er allerede på det tørre. Jeg har ikke "bevis".

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Min påstand er "feil"?

Fordi jeg ikke har kilder?

Din påstand er "feil" fordi han og størstedelen av brukerne i denne tråden mener den er feil. Inkludert meg.

Jeg elsker play-rape, men kunne aldri, noensinne voldtatt noen. Ikke under noen omstendigheter.

Lenke til kommentar

Din påstand er "feil" fordi han og størstedelen av brukerne i denne tråden mener den er feil. Inkludert meg.

Det holder ikke og det vet du.

Jeg har altså argumentert for min påstand tidligere, men vi kan jo gjenta:

- Dette er en lek som legger opp til voldtekt/"voldtekt"

- Kvinnen vil vel dermed under akten legge opp til å bli tatt, hardt og aggressivt? Ser gjerne for meg at hun pirrer mannen ekstra. "Straff meg, kom og ta meg", etc.

- Under akten kan det hende kvinnen får nok/synes det blir litt vel mye av det gode/finner ut at dette liker hun plutselig ikke lenger. Hun sier så "stopp", men mannen er på forhånd blitt så sprengkåt og aggressiv at han ikke stopper. Eventuelt er det i tillegg en type som er temmelig dominerende av seg og mener 'kvinner skal tas med makt'

- Selvsagt er det alltid en potensiell sjanse for voldtekt uansett "type" lek. Men en lek som legger opp til såkalt voldtekt vil spille på den dominante og aggressive siden i mannen. Er det i tillegg en dominant og aggressiv type i utgangspunktet og kvinnen er ekstra underdanig av seg/liker å bli tatt "mot" sin vilje... Ja, da kan man ha det gående.

Jeg elsker play-rape, men kunne aldri, noensinne voldtatt noen. Ikke under noen omstendigheter.

Nei, men det finnes menn der ute som godt kan finne på det. Vil man gi dem et ekstra påskudd, så kjør på.

Lenke til kommentar

Det er da bare naturlig. Voldtekt er utrolig opphissende, enten det er på liksom eller ikke. Jeg synes heller ikke det er en så alvorlig forbrytelse som mange skal ha det til; en forbrytelse ja, men ikke verre enn å gi noen juling. Voldtekter vil alltid skje iom kvinner og menn ofte er i en interessekonflikt over sex, hvor driftene gjerne vil overstyre viljestyrken, og det er bare et tegn på at vi er et samfunn bestående av mennesker og ikke maskiner.

*lener seg tilbake og avventer moralsk fordømmelse med forutsigbare spørsmål om hva jeg ville gjort hvis det var meg eller moren/søsteren/datteren min det gikk utover*

Lenke til kommentar

Det holder ikke og det vet du.

Jeg har altså argumentert for min påstand tidligere, men vi kan jo gjenta:

- Dette er en lek som legger opp til voldtekt/"voldtekt"

- Kvinnen vil vel dermed under akten legge opp til å bli tatt, hardt og aggressivt? Ser gjerne for meg at hun pirrer mannen ekstra. "Straff meg, kom og ta meg", etc.

- Under akten kan det hende kvinnen får nok/synes det blir litt vel mye av det gode/finner ut at dette liker hun plutselig ikke lenger. Hun sier så "stopp", men mannen er på forhånd blitt så sprengkåt og aggressiv at han ikke stopper. Eventuelt er det i tillegg en type som er temmelig dominerende av seg og mener 'kvinner skal tas med makt'

- Selvsagt er det alltid en potensiell sjanse for voldtekt uansett "type" lek. Men en lek som legger opp til såkalt voldtekt vil spille på den dominante og aggressive siden i mannen. Er det i tillegg en dominant og aggressiv type i utgangspunktet og kvinnen er ekstra underdanig av seg/liker å bli tatt "mot" sin vilje... Ja, da kan man ha det gående.

Nei, men det finnes menn der ute som godt kan finne på det. Vil man gi dem et ekstra påskudd, så kjør på.

Ja forresten, visste du at hvis man har sex så får man blemmer og fotsopp? Jeg kan ikke bevise det, men det trenger vi jo ikke her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...