Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Voldtektsfetisj WTF?

Anbefalte innlegg

Jeg ble spurt av en bekjent (jente), om jeg var villig til å voldta henne?? Jeg kødder ikke, og når jeg spurte om hun mente play-rape, (noe som i seg selv er ille nok), men hun ville ha meg til å gjør det så real jeg kunne. Jeg takket nei til tilbudet og stakk...

Hva for en fetisj er det å ville bli voldtatt?? seriously? WTF??

(jeg er temmelig sjokkert i skrivende stund)

-frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe mer vanlig eller uvanlig enn om du skulle bedt noen om å ta på seg sykepleierkostyme mens du lekte pasient.

Du skal spille en person, og den andre personen skal spille en person.

Det kalles rollespill.

Voldtektsfantasier er vanlige.

(Må ikke forveksles med at disse jentene ønsker å bli voldtatt når de ikke har bedt om det -- det er bare en fantasi!)

...

Jeg synes litt synd på denne jenten jeg :/

Japp, åpne seg såpass og fortelle og alt og så få nei. Ikke så kult.. Men, satser på at TS ikke bare WTFSOLONGBIATCH eller noe sånt, at han var mer trivelig.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe mer vanlig eller uvanlig enn om du skulle bedt noen om å ta på seg sykepleierkostyme mens du lekte pasient.

Du skal spille en person, og den andre personen skal spille en person.

Det kalles rollespill.

Voldtektsfantasier er vanlige.

(Må ikke forveksles med at disse jentene ønsker å bli voldtatt når de ikke har bedt om det -- det er bare en fantasi!)

...

Jeg synes litt synd på denne jenten jeg :/

Japp, åpne seg såpass og fortelle og alt og så få nei. Ikke så kult.. Men, satser på at TS ikke bare WTFSOLONGBIATCH eller noe sånt, at han var mer trivelig.

Thanks for the vote of confidence, og ja jeg var diplomatisk ;)

Lenke til kommentar

Hadde nok sagt nei selv, spesielt om det skulle være så virkelig som mulig. Men denne fetisjen er visst veldig vanlig, ja. Men dere som tenner på det (tenker da spesielt på jentene), er det rå makt fra en person dere kjenner og er trygg på som gjelder, eller kunne det vært en fremmed også?

Lenke til kommentar

Mente hun overfallsvoldtekt eller bare sånn at hun chillaxer med tv og åpen dør og inn kommer du og girhun den i rumpen?

edit: med overfall så mente jeg sånn at hun er ute en tur i parken om natten eller på butikken og kjøper honning og melk

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar

Hadde nok sagt nei selv, spesielt om det skulle være så virkelig som mulig. Men denne fetisjen er visst veldig vanlig, ja. Men dere som tenner på det (tenker da spesielt på jentene), er det rå makt fra en person dere kjenner og er trygg på som gjelder, eller kunne det vært en fremmed også?

Jeg tror at de aller fleste som tenner på det ikke hadde likt det hvis det faktisk skjedde slik at man ble voldtatt av en fremmed ved akerselva.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Meget bekymringsverdig å se at slike tema stadig dukker opp.

Stemmer nok det, at en del jenter visstnok har fantasier om å bli tatt mot sin vilje. Nå har det seg likevel slik at det ikke er alle fantasier som bør settes ut i livet.

Hvorfor? Fordi selv avtalt lek kan bli alvor. Også om man har avtalt et stopp-ord på forhånd. Og lek av denne typen er faktisk noe som legger opp til vold og tvang.

Ei jente som spør typen om dette, bør tenke seg om to ganger. Dette er faktisk en lek som kan komme ut av kontroll, som får fram de mørkere sidene av et menneske... Dersom jenta i tillegg framprovoserte dette, synes jeg ABSOLUTT IKKE hun skal ha noe som helst av skylda, MEN: Hun satte seg selv i en fareposisjon i utgangspunktet.

Som sagt tidligere, det meste starter med en holdning. Å "leke" voldtekt kommer til å bidra til ytterligere dårlige holdninger.

Uskyldig fleiping om temaet som dette:

Si at jeg gjerne vil voldta henne :3

Kan i ytterste instans få uante konseksvenser.

Voldtekt er et alvorlig samfunnsproblem.

Jenter må tenke seg om to ganger, og ikke bidra til ytterligere dårlige holdninger blant gutta.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...