pakini Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Samboer reiser i havet på onsdag, og da er vi jo alene i 2uker, lurte på å kjøre inn til Kinsarvik til helgen, men det fantes jo ikke en hytte å oppdrive! Tror dere jeg klarer det alene med barna i telt? 3 gutter på 3,4 og 8 år! Føler liksom ting er mye enklere i en hytte, med soverom og bad Har helt nytt telt, som vi kjøpte ifjor da, så det er greit! Hadde jeg bare kunne kjørt med campingvognen, men har jo ikke lov til det :/ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Joda, så lenge du lar dem se f.eks IT av Stephen King. Er kjekt å kunne gjenvinne kontroll på ett sekund ved å si ''Oi! Jeg tror jeg så klovnen blant buskene der!''. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Forbered dem på hva dere skal så tror jeg det blir en kjempe fin ferietur Kan jo leke indianer i skogen å ha skattejakt å kjempe morro Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Går sikkert fint, men sånt kommer veldig an på barna. Og på din erfaring med teltliv. Tre drittunger som gjør sitt beste for å drepe hverandre mens du prøver å forstå bruksanvisningen for et telt du aldri har sett før kan jo bli ... slitsomt. Men det høres ut som om du er vant med campingturer og med å være alene med ungene mens samboer er vekke. Banale tips: - Planlegg enkel mat som alle liker. - Hvis teltet er så nytt at du ikke har satt det opp før, vær sikker på at du klarer det alene. - Pakk lurt så du vet hvor ting ligger. - Vær forberedt på å dra tidlig hjem om regnet plasker og alt skjærer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå