vihovde Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg denne telefonen og tatt noen bilder. Men hvordan får man lastet opp bildene til Facebook? Finner ikke ut av det, kanskje telefonen er for avansert for meg... Noen tips? Endret 28. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Etter du har tatt et bilde kommer det opp en meny(ellers trykk på bildet en gang). Der står det "dele". Velg den, og deretter facebook Endret 18. juli 2011 av MrLG Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Etter du har tatt et bilde kommer det opp en meny(ellers trykk på bildet en gang). Der står det "dele". Velg den, og deretter facebook Når jeg trykker på bilde så kommer det opp "Del via" men det er ingen Facebook der? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Har du lastet ned Facebook for android? Tror du må hå ha den på telefonen. 1 Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Har du lastet ned Facebook for android? Tror du må hå ha den på telefonen. Nei. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Har du lastet ned Facebook for android? Tror du må hå ha den på telefonen. Nei. Hvordan gjør man det? Gå inn på android marked, et program som skal være instalert på mobilen din, og søk etter facebook der. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Har du lastet ned Facebook for android? Tror du må hå ha den på telefonen. Nei. Hvordan gjør man det? Gå inn på android marked, et program som skal være instalert på mobilen din, og søk etter facebook der. Mange der, hvilken anbefales? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Anbefaler den offisielle. https://market.android.com/details?id=com.facebook.katana&feature=search_result 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå