smort1 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Et litt spesielt og dystert preg over landskapet. Skjevt kanskje, haller mot høyre? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Herlig sepia toner.Vet ikke om du hadde noe mer å gå på i underkant av bildet? Tenker da om du rettet det noe,selv om jeg vet dette er perspektiv skeivhet.Men hadde du ikke mer å gå på nede i bildet,bør det være slik for å ikke kutte av deler på benken;) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Liker sepiatonen på motivet ditt. Benken og brygga blir hoveddelen som bærer bildet. Ville kuttet noe til høyre da det blir mye vann der som ikke bidrar med så mye til helheten i bildet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Liker stemningen og uttrykket i bildet. Men jeg lurer på om ikke dette kunne blitt vel så bra med et tettere utsnitt....hmm, men jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar
thoar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 fott bilde dette fargevalg er bra, men ville kanskje kuttet litt i toppen av ildet or å få et mer pano. format.. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Et ordentlig flott bilde med en fin steming i. Liker godt det at benken ser noe slitt ut, og at renet kommer ute i fjorden. Noe å prike på må være skjev horisont, og det med disse plantene nede i hjørnet i venstre del av bildet. Derimot er sistnevnt litt vanskelig å gjøre noe med. Men det å flytte benken kunne jo vært en ide, eller å endret litt hvor man stod for å fått det som enda et "lag" i bildet ikke bare fyll i hjørnet. Et godt bilde som gir mye inspirasjon av å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg