Ateem Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Hei, hei Jeg er ny på forumet, så jeg gleder meg til å bli kjent med flere hyggelig mennesker Som dere ser, trenger jeg hjelp med å finne de rette komponentene til en PC som jeg vil bruke til å spille spill som; * Minecraft * World of Warcraft * Call of Duty - Black Ops * Call of Duty - Modern Warfare 3 (når den kommer ut) * Battlefield 3 (når den kommer ut) * Crysis 2 (DirectX 11 versjonen) * The Sims 3 * StarCraft II - Wings of Liberty osv. Og alle disse spillene skal spilles i med video og lyd settings på max! Redigere full HD videoer med; * Adobe After Effects CS5 * Sony Vegas Og redigere bilder med høy kvalitet med; * Adobe Photoshop CS5 Jeg har allerede brukt mange timer på å se på anmeldelser, og prøvd og sette sammen en god maskin, men det ente hele tiden opp med at det ble utrolig dyrt, så jeg ber om råd Og jeg vil gjerne ha en SSD-disk til OS'en, de viktigste spillene og kanskje noen veldig viktige programmer. I PC'en vil jeg det veldig kjølig og "godt" for komponentene. Jeg lurer også på om det er vits i å kjøpe Windows 7 Ultimate... Kan dere også si meg forskjellen mellom Windows 7 Home Premium, Windows 7 Professional og Windows 7 Ultimate? (A) Je vil helst holde meg til ATI som grafikk kort og Intel som prosessor og SSD-disk Jeg skal forresten spille DVD og Blue-Ray-plater på PCen Ja, det var det jeg kom på til nå. Takker og bukker for innlegg Med vennlig hilsen, Ateem Endret 18. juli 2011 av Ateem Lenke til kommentar
Tobbenshiiet Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Hei, Du kan kanskje finne verdifull info her. Edit: Kanskje noe her også. Gjorde bare et enkelt google søk Endret 18. juli 2011 av Tobbenshiiet 1 Lenke til kommentar
Ateem Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Hei, Du kan kanskje finne verdifull info her. Edit: Kanskje noe her også. Gjorde bare et enkelt google søk Vel, på de linkene du ga meg, var det bare snakk om oppgradering av GPU på den ene siden og grafikk kort på den andre, så det var ikke så mye info å få ut av det, men jeg setter stor pris på at folk hjelper til Mvh, Ateem Lenke til kommentar
Tobbenshiiet Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hei, Du kan kanskje finne verdifull info her. Edit: Kanskje noe her også. Gjorde bare et enkelt google søk Vel, på de linkene du ga meg, var det bare snakk om oppgradering av GPU på den ene siden og grafikk kort på den andre, så det var ikke så mye info å få ut av det, men jeg setter stor pris på at folk hjelper til Mvh, Ateem Ah, det er ikke så rart, jeg skulle postet svaret mitt i denne tråden Lenke til kommentar
Ateem Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Hei, Du kan kanskje finne verdifull info her. Edit: Kanskje noe her også. Gjorde bare et enkelt google søk Vel, på de linkene du ga meg, var det bare snakk om oppgradering av GPU på den ene siden og grafikk kort på den andre, så det var ikke så mye info å få ut av det, men jeg setter stor pris på at folk hjelper til Mvh, Ateem Ah, det er ikke så rart, jeg skulle postet svaret mitt i denne tråden Åja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå