chokke Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Hei. Jeg har gått til anskaffelse av et Steelseries 7g og er fornøyd over kvaliteten, men det ser ut til at usb-kontakten ikke fungerer. Altså når jeg kobler til tastaturet til PC-en via usb-utgang, så er det null respons og ingenting av automatikk i Windows som gjør at det ser ut til å fungere. Å bruke PS/2->USB fungerer, og jeg er klar over at det er en "Bedre" løsning enn å bruke USB, men vil ha muligheten til å bruke USB. Så jeg lurer på om det er en knapp jeg skal trykke på ved tastaruet som aktiverer enten PS/2 eller USB, eller om det er rett og slett en feil med mitt tastatur og jeg skal så benytte meg av reklamasjon? Edit: Føler meg litt dum.. USB-kontakten er bare til USB-hubben, og PS2 til tastaturet . Endret 19. juli 2011 av chokke Lenke til kommentar
MrConfusion Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Edit: Føler meg litt dum.. Hehe, alle har lov til å være litt dumme iblant! =) Gratulerer med overgangen til mekanisk tastatur, no turning back now! Endret 19. juli 2011 av MrConfusion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå