auduuun Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 PC Utstyr bør vel kunne sende meg en ny kvittering på skjermen som jeg kjøpte for 2 måneder siden? En kamerat av meg sier han aldri har hatt noe problem med å få tak i nye kvitteringer, siden butikken skal ta vare på den.. som dere skjønner har jeg mista kvitteringen. *lost in space* mvh, Audun Løvdahl Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Såvidt jeg vet er butikken pålagt å ta vare på sine kvitteringer i en hvis periode etter kjøpet. Det er garantert mer enn 2 måneder! Hvis du gir dem serienr på skjermen skal det ikke være noe problem for dem å fikse det. Du kan jo evt gå via de som leverer skjermen til PC Utstyr også. Så lenge du har serienr på skjermen så skal det være mulig å gi deg en ny kvittering. DrErling Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Klart...det burde være mulig. Har gjort det flere ganger selv på ikke netthandel. Så hvis dem nekter å gjøre det, da er dem vanskelig. :wink: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Kviteringer er en del av regnskapet og jeg tror de er pålagt å ta vare på slike papirer i hvert fall 10år (gjelder hvertfall for AS) Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Så lenge kjøpet er registrert på navn, så skal det ikke være noe problem å lage en kopi av kvitteringen, derfor bør det gå greit ved netthandel. Dersom varen er kjøpt i butikk kan det være værre, ettersom kjøp blir sjeldnere registrert på navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå