smort1 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vestland, Vestland! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Et veldig beskrivende bilde av ferieværet. Syntes det blir veldig bra med skyer tåke innover i fjellene. Flott Svein. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ser du skriver vestland, vestland,men vi her på Jæren ut mot havet rekner dette som vestland, vestland.og Bergen som bare vestland,hehe. Bra bilde du fikk med fra vestland,hehe. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Er jo veldig svak for bilder i tåke eller med lave tåkeskyer over alt av landskap, så dette faller i min smak. Stemningsbilde og veldig bra:-) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ser at Tor er litt uenig med deg i om dette er Vestland, Vestland - eller bare Vestland.... For oss som bor på karmøy er alt nord for Bergen Nord Norge Nok om det.. Bildete er i alle fall veldig flott med majestetiske fjell innhyllet i tåke og lavt skydekke. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Et meget tiltalende bilde, også i full oppløsning, Svein Magne - og forgrunnen med den røde rosen var veldig godt valg å ta med Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Takker Håkon! Mye av denne typen vær hittil, men det er håp....... kanskje... Ser du skriver vestland, vestland,men vi her på Jæren ut mot havet rekner dette som vestland, vestland.og Bergen som bare vestland,hehe. Bra bilde du fikk med fra vestland,hehe. Takker ny-tor! Vestland e no Vestland for me iallefall.... TAkker May! Liker egentlig denne typen vær mye bedre enn bare finvær jeg da.... Blir fortere lei av varme/sol over tid. Greit med 14 dger i syden, men da er det også nok... Ser at Tor er litt uenig med deg i om dette er Vestland, Vestland - eller bare Vestland.... For oss som bor på karmøy er alt nord for Bergen Nord Norge Nok om det.. Bildete er i alle fall veldig flott med majestetiske fjell innhyllet i tåke og lavt skydekke. Takker wasco! Alle har vi nok forskjellig ståsted mht. det geografiske... LIker denne typen vær når jeg skal ta bilder jeg.... Et meget tiltalende bilde, også i full oppløsning, Svein Magne - og forgrunnen med den røde rosen var veldig godt valg å ta med Takker Birger! Syntes selv at det var med å gjøre det hele friskere og mer severdig jeg også.... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Fanget ett majestetisk landskap.Kvisten burde vært fjernet,den som stikker opp.Delte meninger om det da..den var der men må den være der? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vakkert naturbilde - selv i tåke. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Takker Jan E! Får ta med kvistmaskina senere... Takker Torhild! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Viser virkelig det dramatiske Norge med voldsomt vær og voldsom natur. Syns forgrunnen din fungerer veldig bra her. Liker dette. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Liker stemningen her. Flott med tåka. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja her er det vestlans vær ser jeg, flott bilde Lenke til kommentar
karoald Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Vi har eit kjempefint /fredeleg land å bu i --dette var friskt og fint Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Takker Håkon! Mye av denne typen vær hittil, men det er håp....... kanskje... Ser du skriver vestland, vestland,men vi her på Jæren ut mot havet rekner dette som vestland, vestland.og Bergen som bare vestland,hehe. Bra bilde du fikk med fra vestland,hehe. Takker ny-tor! Vestland e no Vestland for me iallefall.... TAkker May! Liker egentlig denne typen vær mye bedre enn bare finvær jeg da.... Blir fortere lei av varme/sol over tid. Greit med 14 dger i syden, men da er det også nok... Ser at Tor er litt uenig med deg i om dette er Vestland, Vestland - eller bare Vestland.... For oss som bor på karmøy er alt nord for Bergen Nord Norge Nok om det.. Bildete er i alle fall veldig flott med majestetiske fjell innhyllet i tåke og lavt skydekke. Takker wasco! Alle har vi nok forskjellig ståsted mht. det geografiske... LIker denne typen vær når jeg skal ta bilder jeg.... Et meget tiltalende bilde, også i full oppløsning, Svein Magne - og forgrunnen med den røde rosen var veldig godt valg å ta med Takker Birger! Syntes selv at det var med å gjøre det hele friskere og mer severdig jeg også.... Håper du forsto det var meint som en spøk,har aldri hengt meg opp i såne tin som geografiske områder Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Håper du forsto det var meint som en spøk,har aldri hengt meg opp i såne tin som geografiske områder Tok den ja No problems! Viser virkelig det dramatiske Norge med voldsomt vær og voldsom natur. Syns forgrunnen din fungerer veldig bra her. Liker dette. TAkker Ulla! Kjekt du likte det... Liker stemningen her. Flott med tåka. TAkker trond! Ja her er det vestlans vær ser jeg, flott bilde Takker Kjell Arne! Vi har eit kjempefint /fredeleg land å bu i --dette var friskt og fint Takker karost! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg blir hvor jeg er Østland Østland, men været er like dårlig. Fin dokumentasjon fra sommer Norge- ikke noe for turistbrosjyrer akkurat men fin stemning og godt gjennomført.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg