Torhild Jansen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Flott skarpt landskapsbilde i fine naturlige farger. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vakkert! Flott himmel med skyer som skaper liv, fine farger, god komp og passe skarphet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vakkert, vakkert Flott komp, fin dramatikk på himmelen og med friske fine farger. Utrolig skarpt og støyfritt også Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Et skarpt og fint bilde, Tor - med gode farger og en flott himmel:) Muligens litt mye forgrunn så kanskje et høyere ståpunkt kunne vært bedre. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Eksponering,farger,komp helt suverent.Som Birger mener jeg det ble litt mye forgrunn,og ser du har fått såkalte "linselus".Fjernes lett med spot healing brush tool...pirk dog;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Flott skarpt landskapsbilde i fine naturlige farger. Kjek å høre Vakkert! Flott himmel med skyer som skaper liv, fine farger, god komp og passe skarphet. Kjekt du likte det Vakkert, vakkert Flott komp, fin dramatikk på himmelen og med friske fine farger. Utrolig skarpt og støyfritt også Kjekt å høre dette! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Et skarpt og fint bilde, Tor - med gode farger og en flott himmel:) Muligens litt mye forgrunn så kanskje et høyere ståpunkt kunne vært bedre. Fin tilbakemelding,litt mye forgrunn,kan være enig der. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Eksponering,farger,komp helt suverent.Som Birger mener jeg det ble litt mye forgrunn,og ser du har fått såkalte "linselus".Fjernes lett med spot healing brush tool...pirk dog;) Takker for fin tilbakemelding,forgrunn enig,tips om linselus så det ikke nå før du nevnte det Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Likte dette. Et godt sommerbilde som er godt å se på Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Flott landskapsbilde dette her, god dybdevirkning. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Likte dette. Et godt sommerbilde som er godt å se på Takker. Flott landskapsbilde dette her, god dybdevirkning. Kjekt å høre Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 flott, teknisk bra bilde. men jeg synest plantene i fronten dominerer litt mye.. et høyere kamera standpunkt ville nok vært tingen her :=) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Et fint landskapsbilde. Godt komponert, fint lys og fin forgrunn. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Et fint landskapsbilde. Godt komponert, fint lys og fin forgrunn. Kjekt å høre flott, teknisk bra bilde. men jeg synest plantene i fronten dominerer litt mye.. et høyere kamera standpunkt ville nok vært tingen her :=) Takker for tilbakemelding ,enig i front Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg