Skrujernet Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Så kåt som jeg var satt jeg meg ned i godstolen og startet litt etterlengtet 'snabelforlengelse'. Når akten var nærmest ferdig sprutet det for tidlig slik at jeg ikke hadde full kontroll på hvilken planet mine astronauter landet på. Så jeg satte igang en leteaksjon for å rydde opp i rotet som de hadde satt igang, men de var sporløst forsvunnet! Hvor kan de være? Det var mye drivstoff i tanken og de kan muligens har kommet seg veldig langt for de måtte gå inn for en nødlanding. Noen forslag til hvordan jeg kan spore de opp? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Sjekk skjermen. Der havner de hos meg. Men så har jeg fetish i å sprute på ting også, da. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 SISTE NYTT: Letingen avsluttes uten funn. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Sett inn ett Sea King (eller seeking som alle kaller det for) i letingen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Sendte inn en ny ''batch med astronauter'' for å hjelpe til med letingen. De kom ikke tilbake i live. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Gjør det igjen og film det. Etterpå legger du det ut her så vi kan se om vi ser hvor det lander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå