May-Brith.O Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hvit duftrose Bildet er fjernet. Det regner mange steder i både bøtter og spann, men med litt opphold i ny og ne går det an å finne et og annet motiv. Jeg prøver meg egentlig fram litt for tida mtp ulike forhold og bilde i små og større størrelser. Tester også litt ut vedr hvitbalanse og div annet. Ellers gjør jeg som mange andre - venter på stabilt sol og sommervær:-) Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Regn er ikke like hyggelig. Men uten regndråpene ville jo dette bildet vært ganske ordinært, selv om det er et teknisk topp gjennomført bilde. Fargene, lyset, kompet og DOFF - helt toppers Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Flott regntung rose med god hvitbalanse. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Meget fin komp,meget fint det hvite her i rosen. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 En veldig flott komposisjon, der dråpene på rosen gjør det lille ekstra. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Tusen takk til alle, veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Moro å se ett slikt skarpt flott bilde.Dette kan du være stolt av;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Flott bilde av den vakre rosen, fanget i et godt lys Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Moro å se ett slikt skarpt flott bilde.Dette kan du være stolt av;) Tusen takk for fine ord, Jan Erik, veldig hyggelig:-) Flott bilde av den vakre rosen, fanget i et godt lys Tusen takk, Krisemeko og Karl-Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg