Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei - noen som vet noe om denne serveren?

Prisen var mistenkelig lav, 8838,- hos Amentio.

Den leveres med 1xE5620, 4GB RAM og 4xSATA-porter, noen som vet om det følger med drive-trays?

Jeg får det ikke helt til å stemme med en barebone-pris på 5000,- om du trekker fra prisen på CPU og RAM. Jeg lurer på om det mangler en vital del som du må betale en nyre og din førstefødte for å få på plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, takk for svaret!

Intel barebone og Supermicro leveres med drive-trays, mens for en HP-server måtte jeg kjøpe drive-trays på EBay. Hverken Amentio eller HP Support kunne hjelpe meg, jeg fant etterhvert ut at du måtte være sertifisert service-partner for å få lov til å selge de elendige skuffene.

Siden jeg ikke ville ha underspesifiserte og overprisete HP-disker med skuff, måtte jeg handle på Ebay.

Etter det (eller var det før?) har jeg blitt skeptisk og spør derfor her. Og der. Men ikke Amentio, for de kan sikkert alt og litt til om det siste skjermkortet, men lite eller ingenting om perifere duppeditter som får diskene til å sitte godt på plass i en server.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*snip* Men ikke Amentio, for de kan sikkert alt og litt til om det siste skjermkortet, men lite eller ingenting om perifere duppeditter som får diskene til å sitte godt på plass i en server.

Litt sent, men ring Cisco og spør, ikke ring Amentio. Det bruker å være mer informativt, har desverre ikke mulighet til å gjøre det. Selv ser jeg ut til å havne på en supermicroserver ved neste oppgradering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...