Gå til innhold

varm cpu!!!

tarantell

Anbefalte innlegg

who, jeg skjekket hvor varm kassa mi var, og der sto det at cpu'en var på 47 hele grder, er dette vanlig, eller trenger jeg en vifte til???

Jeg har ikke endret noe siden jeg kjøpte den utenom ram og det varmer den ikke opp vel????

får man alle vifter som trengs for å ha på maskinen når man kjøper kassa?

hvor lenge kan man ha dataen på uten at det for FOR varmt???

hilsen salah waisi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å komme med litt spesifikasjoner av pcen din, cpu vifte mm... Vanskelig å si noe om temp når du ikke gir oss noe mer å gå etter. :wink: Pcen er for varm når den låser seg, du får blåskjerm eller du lukter svidd elektronikk røyk fra kassa :D

Lenke til kommentar

ok, det siste var fin info, så da bør jeg vel kjøpe en vifte da, hvor mye ligger det på?

sånn cirka, jeg har aldri handlet vifter, så ligger prisen ved en tusenlapp eller, bare noen 100 lapper?

salah.

Pcen er for varm når den låser seg, du får blåskjerm eller du lukter svidd elektronikk røyk fra kassa

vet noen hvor jeg finner fakta om viftene mine på aida32?

eller noen andre steder???

Lenke til kommentar
who, jeg skjekket hvor varm kassa mi var, og der sto det at cpu'en var på 47 hele grder, er dette vanlig, eller trenger jeg en vifte til???

Jeg har ikke endret noe siden jeg kjøpte den utenom ram og det varmer den ikke opp vel????

får man alle vifter som trengs for å ha på maskinen når man kjøper kassa?

hvor lenge kan man ha dataen på uten at det for FOR varmt???

hilsen salah waisi

Wtf.. 47 grader er da ikke gale.. 75 er gale
Lenke til kommentar
hmpf, viste du at pc'n din er like varm/kald som en gjennomsnittlig cpu?

Viste du at det er det eneste jeg gidder å fortelle deg fordi alle de spørsmåltegnene var irriterenede ?????

Viste du at viste skrives visste, ikke viste????

Man kan ikke forvente lavere temperaturer av en ferdigbygd PC, de kommer ofte over 60 grader og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...