Flimzes Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Haha, for en antagelse, jeg sitter med to skjermer her akkurat nå. Fremdeles ville jeg personlig foretrukket en skjerm med én større skjerm med større oppløsning på en laptop. Vis meg en laptop som har mer enn 1920*1080 (1920*1200 blir i denne sammenhengen det samme) 1 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Denne skal eg sjefen min kjøpe til meg Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) har kan du se hvordan denne er fra siden dette er da en eldre modell av spacebook Endret 19. juli 2011 av Mgut Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det der er ikke hva jeg ville kalle bærbar -- og ikke under noen omstendighet laptop -- men nomade-pc. Kan vel for eksempel være fin for en småbedriftseier som noen ganger har kontoret på loftet, andre ganger på hytta eller i kontorhotell. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 21" er ikke bærbar, men slepbar Samme hvor stor skjermen(e) er, 5 kg er drøyt mye til å være en bærbar/slepbar PC. ____________ 17 tommer + 17 tommer er i denne sammenhengen 30,8 tommer, ikke 34 tommer. Ellers så synes jeg ikke prisen var avskrekkende dersom man først trenger et slikt monster. Hadde f.eks Alienware(Dell) stått bak konseptet kunne fort startprisen blitt 25 000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå