The_Mask Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har klokket pcen min opp ca. 250mhz, men tempen har vært på ca. 45-50 ºC max 60 ºC. men i går da jeg satt meg ned foran pcen min og spillte begynte temp. måleren å pipe, den sto da på 71 ºC :o . jeg gikk ut i windows for å la den kjøle seg litt ned. etter en halv time sto tempen på 60 ºC. hva har skjedd??? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Newsflah: Det er tropesommer. Det er faktsik mulig at det er varmen som gjør det. Her er det aldri kaldere enn 20 grader ute, og sikkert varmere inne. Sommeren er jo overklokkerens værste fiende.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 du har ikke gjort noen endringer siden sist gang du var på dataen? har tempen i lufta (der du har dataen) forandret seg siden sist du haddeee den på? hvis ikke deg så har det jo ikke noe med tropenatten å gjøre. kanskje noe som blokkerer for luft strømmen utinn i kabinettet? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Din PC er infisert av PC`ens verste fiende! Hybelkanin, trolig en liten familie i selve kjøleren :wink: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hybelkaniner har nok skylda tenker jeg. dem vokser fort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå