Krismeko Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Forglemmegei Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Harmonikse fine farger og et behagelig komp. Har litt problemer med å finne et skarpt fokuspunkt, men ellers bra Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Savner også fokus her,men når jeg trakk meg noe vekk fra skjermen kom bilde mer til sin rett.Ble noe uvanlig utrykk,men på en eller annen måte fenget det meg ihvertfall Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Delikate pastellfarger og herlige, friske regndråper, men som nevnt før er det ikke lett å se fokuspunkt her. Stemmer ellers det du har hørt om en finner denne blomsten, så har du jo noe fint i vente:-) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Harmonikse fine farger og et behagelig komp. Har litt problemer med å finne et skarpt fokuspunkt, men ellers bra Hei Wasco. Finner ikke noe fokuspunkt her jeg heller... Egentlig var det et anna bilde av blomsten jeg prøvde å legge ut, som nok hadde litt bedre fokus, men det fikk jeg ikke til å laste opp Ser det går an å legge til vedlegg her... hm.. prøve der kanskje Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Savner også fokus her,men når jeg trakk meg noe vekk fra skjermen kom bilde mer til sin rett.Ble noe uvanlig utrykk,men på en eller annen måte fenget det meg ihvertfall Takk for det, Jan Erik Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Delikate pastellfarger og herlige, friske regndråper, men som nevnt før er det ikke lett å se fokuspunkt her. Stemmer ellers det du har hørt om en finner denne blomsten, så har du jo noe fint i vente:-) Hei May. Takk for kommentar. Og ja, spent jeg nå, på hva dette funnet vil bringe Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Henger meg på det som er nevnt tidligere.Litt vanskeligt og anderledes bilde. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Mangler skarpheten,ellers superb komposisjon . Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hei Wasco. Finner ikke noe fokuspunkt her jeg heller... Egentlig var det et anna bilde av blomsten jeg prøvde å legge ut, som nok hadde litt bedre fokus, men det fikk jeg ikke til å laste opp Ser det går an å legge til vedlegg her... hm.. prøve der kanskje Det ble bedre ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg