Deem Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Dama fikk ikke slettet studieønsket øverst på lista fordi hun trodde fristen var den 20. juli. Hun tar det veldig tungt, og vil inn på ønske nr. 2. Er det noen måte å få slettet studieønsker etter fristen eller andre løsninger? Hun tar det veldig tungt og hvis hun ikke kommer inn på andrevalget er det ingenting annet hun har lyst til å gjøre dette året, tenkte jeg skulle se om noen kreative eller kunnskapsrike sjeler har løsningsforslag. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ser dessverre vanskelig ut, men det beste tipset er kanskje å ringe Samordna Opptak Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tror Samordna Opptak gir katta i hva folk tror, de har ikke gitt ut feilinformasjon. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Vel, siden det er de som styrer det, så bør det da være mulig å ringe dem og forklare situasjonen. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Bytte linje. Når jeg begynte på vg2 gikk jeg 14 dager kanskje før jeg fant ut at linjen ikke var noe for meg. Da ringte jeg skolen jeg hadde som andrevalg og spurte om det var ledig plass, noe det var. Og vips! Lenke til kommentar
stifa Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Bytte linje. Når jeg begynte på vg2 gikk jeg 14 dager kanskje før jeg fant ut at linjen ikke var noe for meg. Da ringte jeg skolen jeg hadde som andrevalg og spurte om det var ledig plass, noe det var. Og vips! Det er ikke like enkelt lenger opp i systemet. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Bytte linje. Når jeg begynte på vg2 gikk jeg 14 dager kanskje før jeg fant ut at linjen ikke var noe for meg. Da ringte jeg skolen jeg hadde som andrevalg og spurte om det var ledig plass, noe det var. Og vips! Det er ikke like enkelt lenger opp i systemet. Fikk ikke med meg at det ikke var vgs. Beklager. Tabbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå