asyrst Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja. Da er det vel bare å si adressen: http://home.no.net/ausyrs/ny_beta/index.php ikke trykk på linkene.. er ikke ferdig enda :-? ps. konstruktiv kritikk takk! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Likte veldig godt de strekene og hvordan de knyttet seg til hverandre, men siden er jo *alt* for mørk for min smak iallefall. Lysere blåfarger er definitivt noe du burde prøve på. Eller gule fonter :o Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jepp.. litt lysere farger så blir det mye bedre. Jeg kjente faktiskt at pupillene måtte justere seg før jeg klarte å se siden klart. :smile: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Siden blir merkelig i Opera og som Blib sier, den er for mørk. Men selve designet var jo bra. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Siden blir merkelig i Opera og som Blib sier, den er for mørk. Men selve designet var jo bra. merkelig i opera? Er den ikke likens som i IE da? Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Siden blir merkelig i Opera og som Blib sier, den er for mørk. Men selve designet var jo bra. merkelig i opera? Er den ikke likens som i IE da? Er litt feil i grafikken på strekene øverst. Se her Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Siden blir merkelig i Opera og som Blib sier, den er for mørk. Men selve designet var jo bra. merkelig i opera? Er den ikke likens som i IE da? Er litt feil i grafikken på strekene øverst. Se her huh?!? litt feil? tror jeg må ta en valideringsrunde her også.. forresten. siden funker fint hos meg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Siden blir merkelig i Opera og som Blib sier, den er for mørk. Men selve designet var jo bra. merkelig i opera? Er den ikke likens som i IE da? Er litt feil i grafikken på strekene øverst. Se her huh?!? litt feil? tror jeg må ta en valideringsrunde her også.. forresten. siden funker fint hos meg Ooooh, masse quote-firkanter. Men siden ser IKKE slik ut hos meg, med Opera. Kanskje det har noe med oppløsning å gjøre..? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ooooh, masse quote-firkanter. Men siden ser IKKE slik ut hos meg, med Opera. Kanskje det har noe med oppløsning å gjøre..? Hmm, bruker 1024x768 her. Skulle testet andre oppløsninger, men den crappy skjermen jeg sitter på nå takler ikke høyere :oops: Den gode gamle 17" min fikk et litt hardt møte med veggen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Lag heile greia lysere, er einaste eg vil sei. Ellers var den ganske fin Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 buhuu. alle mine sider blir for mørke.. Har egentlig mest lyst til å ha den sånn som det er. Man ser da det som er der. eller? edit: sjekk http://home.no.net/ausyrs/ny_beta/lysere.jpg <- passe lyst? Ooooh, masse quote-firkanter. Men siden ser IKKE slik ut hos meg, med Opera. Kanskje det har noe med oppløsning å gjøre..? Hmm, bruker 1024x768 her. Skulle testet andre oppløsninger, men den crappy skjermen jeg sitter på nå takler ikke høyere :oops: Den gode gamle 17" min fikk et litt hardt møte med veggen. eller versjon.. jeg bruker hvertfall 7. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Ooooh, masse quote-firkanter. Men siden ser IKKE slik ut hos meg, med Opera. Kanskje det har noe med oppløsning å gjøre..? Troligvis, sitter på TV'en jeg, og grafikkortet mitt støtter ikke mer enn 800x600 der. Ellers: Hva med å få streken under navnet til å fortsette videre en plass? Synes den sluttet litt brått i forhold til de andre strekene. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Ellers: Hva med å få streken under navnet til å fortsette videre en plass? Synes den sluttet litt brått i forhold til de andre strekene. Har du noe forslag der da? få streken til å "fade" bort kanskje? Vet ikke.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 fikk en fin liten parse error øverst, over innholdet... Ellers er jeg enig i at den er for mørk. Selv i lysere beta utgaven Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Har lagt på litt gullfarge her og der. Jeg synes det ble ganske fint, men det er mulig mange syns det blir for mye av det gode.. http://home.no.net/ausyrs/ny_beta/gullfarge.jpg ps: her er ikke lysstyrken regulert.. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå