Gå til innhold

Nytt design å vurdere folkens..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden blir merkelig i Opera og som Blib sier, den er for mørk. Men selve designet var jo bra.

merkelig i opera? Er den ikke likens som i IE da?

Er litt feil i grafikken på strekene øverst. Se her

huh?!? litt feil? tror jeg må ta en valideringsrunde her også.. forresten. siden funker fint hos meg :roll:

Lenke til kommentar
Siden blir merkelig i Opera og som Blib sier, den er for mørk. Men selve designet var jo bra.

merkelig i opera? Er den ikke likens som i IE da?

Er litt feil i grafikken på strekene øverst. Se her

huh?!? litt feil? tror jeg må ta en valideringsrunde her også.. forresten. siden funker fint hos meg :roll:

Ooooh, masse quote-firkanter.

Men siden ser IKKE slik ut hos meg, med Opera. Kanskje det har noe med oppløsning å gjøre..?

Lenke til kommentar

Men siden ser IKKE slik ut hos meg, med Opera. Kanskje det har noe med oppløsning å gjøre..?

Hmm, bruker 1024x768 her. Skulle testet andre oppløsninger, men den crappy skjermen jeg sitter på nå takler ikke høyere :oops:

Den gode gamle 17" min fikk et litt hardt møte med veggen. :roll:

Lenke til kommentar

buhuu. alle mine sider blir for mørke.. Har egentlig mest lyst til å ha den sånn som det er. Man ser da det som er der. eller? :roll:

edit: sjekk http://home.no.net/ausyrs/ny_beta/lysere.jpg <- passe lyst?

Hmm, bruker 1024x768 her. Skulle testet andre oppløsninger, men den crappy skjermen jeg sitter på nå takler ikke høyere :oops:

Den gode gamle 17" min fikk et litt hardt møte med veggen. :roll:

eller versjon.. jeg bruker hvertfall 7.

Lenke til kommentar

Troligvis, sitter på TV'en jeg, og grafikkortet mitt støtter ikke mer enn 800x600 der.

Ellers: Hva med å få streken under navnet til å fortsette videre en plass? Synes den sluttet litt brått i forhold til de andre strekene.

Lenke til kommentar

Ellers: Hva med å få streken under navnet til å fortsette videre en plass? Synes den sluttet litt brått i forhold til de andre strekene.

Har du noe forslag der da? få streken til å "fade" bort kanskje? Vet ikke.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...