Gå til innhold

ViewNX godt nok?

Anbefalte innlegg

Er viewNX godt nok for enkel bildejustering og NEF konvertering?

Ser ikke at den har muligheter hue/saturation, er dette et must?

Tenkte jeg skulle prøve Lightroom også, men adobe lar en ikke prøve det, kun CS5, noe som ikke akkurat reel pekepinn til hvordan programvaren er selv om den inneholder alt det Lightroom har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var LR nede, takker :)

Men enten så må jeg få noen kjappe trickys, eller anbefaler dere tutorials på youtube?

For jeg aner ikke bæra av hva som skal forbedre et bilde jeg i utgangspunktet syns ser bra ut!?

Lenke til kommentar

LR ser jo bra ut på papiret, men hva er å foretrekke hvis denne er kjekt å bruke?

90% av de som prøver LR, liker den veldig godt. Jeg er en av særingene i de resterende 10%; og som bruker alt mulig annet rart. Jeg selv bruker Bibble 5, som gjør mye av det samme som LR, men er noe billigere, kjører på Linux, kan brukes rett i filsystemet og er noe mer upolert/buggy. Men bildene blir veldig bra der også.

Lenke til kommentar

Som tomsi sier, de aller fleste liker LR veldig bra, inkludert meg selv. Så installer en testversjon, kjøp en lisens når du har testet litt, søk i et utallig utvalg av læresteder for LR på nettet. Du vil ikke se deg tilbake...:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...