Gå til innhold

betale frakt ved reparasjon?


3xt

Anbefalte innlegg

Skrik og trussel fra en kunde som hevder heving på 4 gangs service kan risikere at forhandler setter seg på bakbeina og henviser til Forbrukerkjøpsloven (som ikke gir hevingsrett). Da er det bedre å gå til forhandleren med en hyggelig tone slik som Macusa sier. Oppnår mye mer service da. Jeg vet om flere selgere og servicefolk som strekker seg laaaaangt for å skape en positiv opplevelse for hyggelige kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...