Torhild Jansen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 ...og eg kjende so vel kor det anda Guds fred... står det i sangen som dukket opp nå...... nydelig bilde. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vakkert! Dette må være sommer på sitt beste Litt smårusk er nevnt av andre - med litt mindre busk og noe oppretting syns jeg dette blir enda bedre. Lyset er så vakkert her og kommer veldig til sin rett med den fine dybdeskarpheten. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Her kom egentlig min evaluering opp for 2. gang... så jeg skriver om med disse ord! Men liker fortsatt bildet like godt! En god ting kan ikke sies for ofte Veldig flott utsnitt dette Wasco, behaglige farger, mulig busken forran kunne reduseres litt. Et flott sommerbilde. Takk for kommentaren.. Det er altid rom for forbedringer ...og eg kjende so vel kor det anda Guds fred... står det i sangen som dukket opp nå...... nydelig bilde. Ja, her ånder det av fred og ro Vakkert! Dette må være sommer på sitt beste Litt smårusk er nevnt av andre - med litt mindre busk og noe oppretting syns jeg dette blir enda bedre. Lyset er så vakkert her og kommer veldig til sin rett med den fine dybdeskarpheten. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Nydelig, her var det ro og stillhet - og skjønnhet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 vakkert og godt formidlet stemning! synest muligens busken i venstre side blir noe dominerende.. men et kutt blir feil her, skulle evt. lat vere å ta med så mye under selve fotograferingen.. men det var jo min mening da.. :=) Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Nydelig stemning! Fine farger og godt komponert. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Idyllisk og kjempefint! Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hei.Dette er virkelig et vakkert bilde. Helt nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg