Tord93 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Heisann. Dette har ingenting med ulovlig nedlasting, men programmet. Jeg sliter med at nettet mitt blir borte så fort jeg starter opp selve programmet u/Bittorrent. Har 0 torrents. Det har fungert uten problemer i flere mnd/år uten at det har vært noe tull, men når jeg skulle prøve igjen i går, så mistet jeg plutselig nettet. Troubleshooting fant ingen problemer, og nettverksikonet viser ingen gul trekant. Fjernet statisk IP uten at det hjalp noe. Det er to maskiner på trådløst og en på kabel (min) via routeren på rommet mitt, som igjen går via en router/modem i kjelleren. Det er to maskiner i kjelleren på kabel, men ingen av de har blitt påvirket, kun maskinene oppe i andre etasje. Begynner å mistenke routeren på rommet mitt, men vil ikke restarte den uten at jeg er helt sikker.. Har prøvd uTorrent på en fjerde maskin nå nettopp, uten at det hjalp noe, samme problemet. Mulig det faktisk er routeren? Nettet er tilbake på sekundet jeg avslutter uTorrent/Bittorrent. Router på rommet er av typen Netgear N600 WNDR3700 Modem/Router er en ZyXEL P2812, linje er VDSL 25/5 (Fjernet) Viser det seg at det er Netgear routeren min som gjør det får jeg bare restarte routeren å sette den opp slik den var før Har ingen mistanke til den i kjelleren. edit: Hmm, det ble løst, må restarte router. Null problemer med nettverket i kjelleren. Typisk meg å lage en tråd før jeg faktisk har prøvd ut en siste ting Endret 18. juli 2011 av Tord93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå